Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feature] Alle resultaten PW in één lijst

Pagina: 1
Acties:

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Topicstarter
Ik vroeg me af waarom er geen mogelijkheid is om de resultaten in de PW, die meerdere pagina's beslaan, op één pagina te tonen. Desnoods via een optie.

Persoonlijk vindt ik dat veel prettiger dan door die pagina's te klikken.

(voorbeeld: je selecteert nvidia 7 serie videokaarten. De resultaten staan dan over 3 pagina's verspreidt.)

[ Voor 19% gewijzigd door Help!!!! op 19-10-2006 09:48 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Verwijderd

De reden dat de zoekresultaten niet meer allemaal op één pagina weergegeven worden is onder andere de load die het anders genereert, en om het overzicht te bewaren.

Vrij recent is de zoekfunctie wat prominenter in beeld gekomen, waarmee je erg effectief kan filteren op de specificaties die je zoekt. Zo heb je alleen dat wat je interessant vindt in beeld :)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Topicstarter
Toch jammer want ik vond het prettiger toen alles op 1 pagina kwam te staan. Vond dat juist overzichtelijker. Levert een lange lijst echt zoveel extra load op? Het is maar platte tekst, geen foto's ed. :?
De zoekfunctie is inderdaad wel sterk verbeterd. Zal maar proberen het daar mee te rooien.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:54
Om de TS maar even bij te vallen: ook ik vind 1 pagina met alle resultaten (of 1 pagina met alle resultaten na gebruik van de zoekfunctie) veel plezieriger. Kan je zelf doorheen scrollen en valt je oog soms op resultaten die je zelf met alleen de zoekfunctie niet had gevonden.