[.Net/Alg] Ervaringen met Borland Turbo C#/Delphi/ ...

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hallo,

Sinds anderhalave maand heeft Borland een nieuwe reeks programmeer IDE's uitgebracht voor de talen Delphi, C++ en C#. Zij hebben de naam 'Turbo' gekregen en gaan dus door het leven met de namen 'Turbo Delphi', 'Turbo C++ ' en 'Turbo C#'.

Wie heeft hier ervaringen mee?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 14:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Onder het mom "De topicstarter trapt af":

- Welke ervaringen heb je er zelf mee?
- Wat mis je er aan?
- Waar gebruik je het zelf voor?
- Nog een speciale reden waarom je een algemeen ervaringen topic hiervoor opent?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:37
Als het over tools gaat, hoort dit zowiezo thuis in DT&E.

Echter, het nut van het topic ontbreekt me op dit moment een beetje, dus, gelieve je topic aan te vullen met een paar dingen zoals Creepy al vermeld.

PRG->DTE

https://fgheysels.github.io/

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het nut van dit topic lijkt mij nogal begrijpelijk. Het idee van mij is om ervaringen met dit IDE omgeving uit te wisselen. Wat collega Creepy al bijvoorbeeld voor vagen stelde, lijkt mij wat valt onder het kunnen hebben van ervaringen.

Misschien zijn er ontwikkelaar die (dagelijke) ermee werken (of juist vanaf zijn gestapt, want...). Of juist fijner mee te werken is, vergeleken met bijvoorbeld VS2005?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:37
Tja, het nut van het topic in deze vorm ontgaat me een beetje.
Op deze manier wordt het gewoon een vergaarbaak, waar je op den duur je weg niet meer in vind. Het is een beetje zinloos om een topic te starten, zonder dat je -als topicstarter- een bepaalde richting aangeeft.
Misschien is het gewoon beter om een topic hierover te openen die iets concreter is, en je evt zelf al je ervaringen met deze tool aankaart.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.