nieuwe Batterij ipod 3gen binnen 5 sec leeg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 13:35
Hallo,

Ik heb op internet een batterij besteld voor mijn ipod. Gistern had ik de nieuwe batterij binnen hij zag er echt helemaal nieuw uit.
Het is precies de zelfde batterij maar dan 750 MAH vanplaats 570 volgensmij. vanacht heeft hij de hele nacht aan de lader gezeten, hij zegt dan ook gewoon dat de batterij opgeladen is. Maar als ik dan de power adapter er af haal en ik start de ipod opnieuw op dan komt hij niet eens door zijn boot heen omdat de batterij leeg is....
En als ik de batterij gewoon oplaad en ik wacht tot dat hij gewoon geboot is dan kan ik net 5 sec van een liedje afspelen en dan is de batterij weer leeg. hoe kan dit?
met de oude batterij was hij naar 20 min leeg.
hebben meer mensen dit
het is een 20GB 3gen ipod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016

Daenney

42

Volgens mij is die batterij gewoon braque.
Als je een nieuwe batterij wil vraag dat dan even aan Apple Support, die fixen het graag voor je en dan weet je tenminste dat hij het doet.
Andere optie, heb je die batterij er goed ingemonteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Orgineel of namaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt idd als een versleten niet-orginele accu. En oplichterij, of je hebt je accu verkeerd aangesloten?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:41

BLACKfm

o_O

Heb je geen mac centre (of hoe dat ook heet) in de buurt zitten waar je langs kan ?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04 17:47

GeBas

--

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
nou wat erg appart is dat als ik de batterij na meet dat er 3.96 volt op staat dus echt Genoeg want zon ipod heeft maar 3.7 nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk een Li-Ion batterij die te lang zonder spanning gezeten heeft... daar durven die wel eens van doodgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:34:
waarschijnlijk een Li-Ion batterij die te lang zonder spanning gezeten heeft... daar durven die wel eens van doodgaan...
oke denk je dat ik nog ergens anders een batterij kan kopen.
ik ga zaterdag op vakantie en ik wil Eigenlijk mijn ipod mee op vakantie. zouden zie die hebben in de ipod store bij mij in de buurt?(op voorraad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Staat de bovengenoemde spanning ook over de accu wanneer deze in de iPod zit? Dus "belast"?
Want voordat je weer een accu koopt zou ik eerst eens even controleren dat het niet de iPod zelf is die het niet meer goed doet.
Kun je de iPod niet eens testen met een spanningsgenerator die je op 3.96V instelt en dan aansluit op de aansluiting waar normaal de accu aan zit?

Zelf het ik nl. een oude MiniDisc speler gehad die het niet meer deed op een willekeurige accu, maar wel op externe batterijen of externe voeding. Daar kwam ik helaas pas achter nadat ik voor dertig E nieuwe accu's had gekocht.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
ik heb even gemeten en die batterij is Erg appart ik had hem nog even opgeladen staat ern 4.06 volt op. ik zet eem aan dan zie ik hem van 4 volt naar 3,9 38 3,6 gaan en dan gaat ie uit.
dan zet ik hem nog een keer aan en ik meet nog een keer staat er 1,3 volt op de batterij en ik krijg de ipod nu met geen mogelijk heid meer aan(logisch want 1,3 is veelste weinig)
ik heb de persoon gemailt over de batterijg en ik kreeg een mooi mailtje terug van dat hij mij gelijk een nieuwe stuurde dus daar was ik erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Misschien kortsluiting in de batterij/iPod?
Pagina: 1