goede nacht tweakers,
ik heb sinds vandaag mijn zalman vf 900 cu led binnen, maar nu stuit ik op een vraag waar jullie wel eens verstand van zoude kunnen hebben
. Ik heb een X1900XT een P5W DH Deluxe enz. Maar met het aansluiten van de zalman koeler op de X1900XT kwam ik er achter dat ik de 3pins connector niet kan aansluiten op mijn vga. Nu heb ik een P5W DH Deluxe met nog 2 vrije koeler sloten:
Power Fan1: (leeg zou die ge plaats kunnen worden)
Power Fan2: daar zit een 120mm case fan die alle warme lucht uit mijn kast blaast
chassis Fan1: (leeg zou die ge plaats kunnen worden)
chassis Fan2: daar zit een 120mm case fan die koele lucht in mijn kast blaast
CPU Fan: daar zit uiteraard mijn CPU Fan
en dan nog een Fan van mijn voeding maar die zit niet op mijn moederbord.
Nu was mijn vraag waar kan ik het best die 3 pins connector van mijn zalman koeler die op mijn X1900XT zit plaatsen? Ik wil graag dat als mijn pc idle is dan de koeler dan stil is en als hij stressed is dat hij dat flink begint te blazen.
Eigen ingeving: zijn er meschien convertertjes die van die 2 pins aansluiting op mijn vga een 3 pins aansluiting kunnen maken?
Alvast hartelijk bedankt
ik heb sinds vandaag mijn zalman vf 900 cu led binnen, maar nu stuit ik op een vraag waar jullie wel eens verstand van zoude kunnen hebben
Power Fan1: (leeg zou die ge plaats kunnen worden)
Power Fan2: daar zit een 120mm case fan die alle warme lucht uit mijn kast blaast
chassis Fan1: (leeg zou die ge plaats kunnen worden)
chassis Fan2: daar zit een 120mm case fan die koele lucht in mijn kast blaast
CPU Fan: daar zit uiteraard mijn CPU Fan
en dan nog een Fan van mijn voeding maar die zit niet op mijn moederbord.
Nu was mijn vraag waar kan ik het best die 3 pins connector van mijn zalman koeler die op mijn X1900XT zit plaatsen? Ik wil graag dat als mijn pc idle is dan de koeler dan stil is en als hij stressed is dat hij dat flink begint te blazen.
Eigen ingeving: zijn er meschien convertertjes die van die 2 pins aansluiting op mijn vga een 3 pins aansluiting kunnen maken?
Alvast hartelijk bedankt