Toon posts:

diNovo betere keus?

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
jow manne,

Ik ben helemaal verliefd geworden op de diNovo O+ Maar nu heb ik een vraag:

1. Er zijn best veel problemen met de bluetooth set (desktop laser), deze kost 175,- Is het niet beter om de diNovo "for notebooks" te nemen aangezien deze op infra rood werkt? dan koop ik er een MX1000 midnight bij en dan ben ik 100 + 50 = 150,- euro kwijt voor een meschien wel betere set ?

Wat raden jullie mij aan en waarom?

Alsvat bedankt voor de hulp :)

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-02 19:54

klaaz

it's me!

Volgens mij wordt je van een S510 + MX1000 nog vrolijker. Zeker als je vaak je numerieke toetsen gebruikt en deze blindelings moet kunnen vinden. Ik was voortdurend in gevecht met de dinovo op dat gebied...

Komt bij dat door de vlakke ligging van de toetsen je heel vaak op de rand drukt. Zwaar irritant. Ik ben heel gelukkig met mijn S510 + MX1000 ;)

Succes!

Verwijderd

waarom stel je deze vraag in twee topics? in Logitech diNovo Media Desktop deel 2 hoort ie meer thuis.

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Is een Logitech UltraX Media Desktop niks voor jou?

Afbeeldingslocatie: http://www.notebooksbilliger.de/images/log_oem_ultrax.jpg

Ook met platte laptopknopjes... Maar dan een fractie voordeliger, namelijk vanaf zo'n 38 euro...

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de S510 ook wel leuk, maar de diNovo is toch wel een stukje meer klasse; NOG platter, NOG mooier, NOG exclusiever :D. en die ultraX media desktop is volgens mij een beetje eL-Cheapo pruts vergeleken met de diNovo. Hartstikke bedankt voor de adviezen hoor :) maar kunnen jullie alsjeblieft even iets meer informeren over mijn gestelde vraag?

PS: ik stel hem in 2 topics omdat in het "diNovo topic" geen antwoord word gegeven

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-02 19:24
Persoonlijk heb ik totaal geen problemen met mijn BT laser desktop, en het nadeel van de infrarood uitvoering is dat je altijd vlakbij de ontvanger moet zitten.
Je zou ook kunnen wachten op de \[Logitech diNovo Edge, en daar een losse muis bij kopen.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:22

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 02:19:
PS: ik stel hem in 2 topics omdat in het "diNovo topic" geen antwoord word gegeven
Lijkt me niet zo vreemd dat er rond half twee s'nachts niet binnen 5 minuten gereageerd wordt :z
Als ik kijk naar de datum van de reactie in dat topic dan zie ik dat deze slechts 4 minuten eerder is geplaatst dan dit topic.

Dicht dus.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.