Aanwijzerversnelling probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-02 18:20
Hallo,

Ik zit met een probleem en ik heb GoT search en google al raadgepleegd en het had geen nut. Iedere keer als ik Counter Strike 1.6 in ga veranderd de aanwijzerversnelling(mouse acceleration) vanzelf op Laag. Terwijl ie gewoon op Geen moet blijven staan. Ik gebruik de G7 Lan Edition met de SetPoint drivers 3.1.116. Als ik een alt tab doe en ik verander het gaat ie weer vanzelf terug als ik de game weer in ga. Zeer raar. Met andere games heb ik hier geen last van.
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

BVD Joey

[ Voor 4% gewijzigd door Jokuh op 18-10-2006 23:35 ]

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-02 18:20
Niemand?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Denk je soms dat het hier een helpdesk is :? :X

Als je binnen een kwartier antwoord wilt, bel je leverancier ofzo :Z
- op GoT mag je je topic pas na 24u schoppen.

En als we het over de GoT Huisregels hebben, het is allereerst waar dan ook op GoT zo dat we verwachten dat je zelf op zoek gaat naar een oplossing en ook zelf dingen uitprobeert. "het had geen nut" zegt totaal niets over wat je gedaan hebt. Post dan exact waar je op zocht, wat je vond, wat je probeerde en wat toen gebeurde...

En los daarvan, je geeft aan dat het hier puur om instellingen gaat als je een bepaald stuk software draait. Komt dan niet in je op dat je beter in een softwaresubforum kunt kijken dan in Overige Hardware :?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.