Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] PSP screen.

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik had 'n vraagje. ik heb hier een psp liggen, maar ik wil er iets meedoen.
Aangezien ik plan van start te gaan met een soort creatie van een Mediacenter (Zie screen),
dacht ik eraan er een scherm in te ploffen.

Nu heb ik geen zin om daar 200 en euro's voor neer te tellen, en ik heb hier nog een psp liggen die
ik toch niet gebruik.

Dus de vraag is, kan ik dat psp scherm veilig en zonder (bijna zonder) enige risico's uit de psp halen
en in het mediacenter monteren?

Mediacenter:

Afbeeldingslocatie: http://www.imagemule.com/thumbnails/th_alxmediacenter022G.jpg

Click om te vergroten.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Kort antwoord: nee, als je het risicoloos wil, koop dan een kant-en-klaar iets.

Je zal zelf moeten uitvogelen of en hoe je het scherm uit de PSP kan gebruiken (misschien is het eenvoudiger de PSP heel te laten, en via aangepaste software beeld op de PSP te krijgen). Het openen van zo'n toestellen geeft altijd wat risico op beschadiging, kan je niet van uit.
Hoe het scherm dan aangesloten moet worden, is iets voor [EL], maar in de FAQ daar kan je lezen dat je dat zelf moet uitzoeken (en er zullen nog wel mensen voor jou geweest zijn die met het schermpje van een PSP hebben gespeeld, ff googelen dus).

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Topicstarter
Met een 50% kans op slagen ben ik al blij.

Maar ik zal een verder zoeken op google. 'k heb 'm oplossing al gevonden. ik maak 'm
mediacenter case zodanig dat het deel met het psp scherm eruit kan gehaald worden.
zo kan ik de psp onbeschadigd laten, nu nog een manier om 'm aan te sluiten op de pc.

Iemand ideetje?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 23:47 ]

Verwijderd

Hier alvast een handleiding: http://www.informit.com/a...sp?p=380915&seqNum=1&rl=1

Geen idee of je wat met die LCD kan.

[edit]
Afbeeldingslocatie: http://www.informit.com/content/images/art_fogie_psp2/elementLinks/fig03.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 23:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk van niet, of het zal dus werkelijk via de psp moeten. en moest het kunnen, heb ergens gezien dat je voor 70 euro zo'n psp scherm kan kopen.

Ik denk toch ergens een klein schermpje op de kop te tikken.

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:49
Waarom verkoop je de PSP niet en koop je dan alsnog zo'n mediacenter kast?

Niets...

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 14:35

Stekeltje

Nothing to see here move along

Zonde van je psp man. Ik heb misschien wel intresse stuur ff een mailtje of voeg me toe op msn.

Verwijderd

Topicstarter
Die Mediacenter kast maak ik zelf, die 3D images is made door mij?

Hmm, mja, mss is dat beter. wel 1 probleempje, ik moet een nieuwe front vinden voor de psp,
dus 't duurt nog even voor ik 'm kan verkopen. (Heb de front echt volledige verkracht)

* Vond net een 7 inch touchscreen voor 250 Euro, dat zal 't dan worden als 'k die psp kwijtraak.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 23:56 ]

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43

seninha

god's right foot

Als je een 7" touchscreen zoek ga ff bij carputer forum langs http://www.carputerforum.nl/carpc/index.php

Je heb een member genaamd @rie en die kan je eentje bezorgen voor €190. Is toch ff € 60 minder ;)

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Dankje, ga ik zeker eens bij kijken!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 09:34

Cablekevin

CCCP Baby!

Heb je ooit van google gehoort?
Ik heb hier 2 psp's aleen heb al gezocht op PINOUT en stuff, omdat je het schermpje er heel gemakkelijk uithaalt maar de pinout is een probleem!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
http://www.diyaudio.com/forums/showthread.php?threadid=87199
Voila,
Ik gok dat dit is wat je zocht.

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-10 14:11
Opzich als dit makkelijk is, zou dit wel vetjes wezen.

Veel mensen bricken hun psp met hacken/andere firmware/etc.

En die schermen doen het nog prima, dus dna zou je voor weinig een mooi schermpje hebben!

hoi

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Mielmania schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:12:
Opzich als dit makkelijk is, zou dit wel vetjes wezen.

Veel mensen bricken hun psp met hacken/andere firmware/etc.

En die schermen doen het nog prima, dus dna zou je voor weinig een mooi schermpje hebben!
Hehe, mensen die hun psp bricken zijn gewoon stom.
Heb voor 20 euro een gebrickte psp gekocht met doos en alles, met mijn bon terug gegaan naar winkel, en heb toen andere gehad... :P
Voor 20 euro een nieuwe psp, naja ik ga mischien dit projectje doorzetten.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Dat is oplichting 8)7

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Nee ik denk gewoon helder na.

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Nee dat is oplichting...
Aangezien je die psp zelf omzeep geholpen hebt is Sony niet verantwoordelijk voor de schade...
Zuiver lame gedrag dus...

Als je je auto tegen een muur rijd en hij is helemaal opgedeukt ga je naar de garage om een nieuwe aangezien hij nog in garantie is?

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 23:16

Arnold-D

Nad - Feel The Power

MYST schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:19:
Nee dat is oplichting...
Aangezien je die psp zelf omzeep geholpen hebt is Sony niet verantwoordelijk voor de schade...
Zuiver lame gedrag dus...

Als je je auto tegen een muur rijd en hij is helemaal opgedeukt ga je naar de garage om een nieuwe aangezien hij nog in garantie is?
als je remmen het niet deden etc wel

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29

Just_I

What did you just say?

Arnold-D schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:10:
[...]

als je remmen het niet deden etc wel
Het punt wat MYST maakt is dat de PSP zelf onklaar is gemaakt en niet door een productiefout of iets dergelijks waar jezelf niks aan kan doen. De opmerking van jou is dus ook niet echt zinvol als je de rest van de discussie had gelezen ;) .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Dit gaat me iets te veel offtopic; garantieperikelen horen hier niet (hoewel een door jezelf of een ander verklote PSP voor garantie inleveren idd frauduleus is) en PSP-schermpjes gebruiken is leuk maar vrij kansloos zolang je geen pinout en/of datasheet hebt.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.