Underclock

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-02 09:10

pposthoorn

Constructeur

Topicstarter
Een vriend van mij was een beetje aan het overclocken en toen dacht hij, wat gebeurt er als ik de fsb naar beneden doe, toen viel de pc direct uit.
sinds dien doet zijn pc dus niks meer. weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik het kan oplossen?
Vervolg op het topic wat hierover gesloten is.

Ik weet hoe ik de bios moet resetten, heb ik geprobeert, meerdere malen, verschillende tijden gewacht. maar het helpt helemaal niks. Het is ook zo dat als ik naar het ledje op het mobo kijk, dan is die uit, terwijl de stekker wel gewoon in de voeding zit. zou het dan wellicht aan de voeding liggen, of toch aan het mobo?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Heb je het bericht vanApen-nootjes in "Underclock" wel gelezen? Dit hoort dus absoluut niet in Die Hard Overclocking thuis.
Verder is het ook niet de bedoeling dat je zomaar een nieuw topic opent.

Om zeker te weten of het niet aan je voeding ligt, moet je even een andere voeding eraan hangen.
Kortom: probeer zelf eens wat en gebruik de zoekfunctie eens.

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11-2025

Syngrow

Framerate is life

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-01 09:36
Kijk even naar je laatste bericht in je vorige topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26681145

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik doe het natuurlijk niet voor niets op slot... NIET nog een keer openen....

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.