Toon posts:

Problemen met x1950xtx en WoW.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen!

Ik vandaag net mijn x1950xtx binnen gekregen (werdt tijd, salland weer met zijn 7 weken levertijd) en het werkt allemaal perfect, behalve natuurlijk 1 ding.

Als ik World of Warcraft op windowed mode speel zit ik op 60 fps maar zodra ik een msn gespreks venster open (geminimaliseerd, dus je ziet wow nog actief op de achtergrond, je msn venstertje ervoor) krijg ik gelijk een soort fps-drop. WoW gaat naar 5 fps en MSN lijkt ook op 5 fps te lopen ;p, het is zelfs zo erg dat als ik ook maar even 1 seconde mijn muis op de taakbalk laat komen dat precies hetzelfde gebeurt. Zodra WoW weer als enig programma actief is springt hij gelijk weer naar 60 fps.

Als ik wow nog wel actief op de achtergrond laat werken (dus gewoon een gemaximaliseerd venster er overheen) werkt alles wel perfect.

Nu heb ik met ATI Tray Tools een lekkere game profile ingesteld:
Direct3D: AAx6, AFx16, Adaptive Anti-Aliasing aan en High Quality AF aan.
OpenGL: AAx6, AFx16 en High Quality AF aan.

Voordat ik ATI Tray Tools heb ingesteld werkte het wel perfect (naja, ik had het zelfde probleem maar dat kwam omdat Multisampling op 6x stond.)

Ik heb windowed mode geprobeerd met andere games maar daar werkt het wel perfect. Drivers ook al een keer opnieuw geïnstalleerd en helpt ook niet.

Weet iemand misschien wat het probleem is?
Dank!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voordat ik ATI Tray Tools heb ingesteld werkte het wel perfect (naja, ik had het zelfde probleem maar dat kwam omdat Multisampling op 6x stond.)
Zet dat dan eens uit en kijk of het opgelost is.

Verwijderd

Topicstarter
ATI Tray Tools uitgezet, zelfde probleem wat ik eerst niet had, toen maar nog een keer alle drivers eraf gegooid en gereinstalled, werkt weer perfect.

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:45
Dit weerspiegelt mijn ervaring met het ATI control panel & tools. Zonder deze geinstalleert te hebben had ik nooit problemen, met deze tools had ik wel problemen.

Mijn advies aan ATI gebruikers met dit soort trubbels is dan ook:
Verwijder alle tools & drivers, en installeer dan alleen de driver. Vaak zijn de problemen dan minder, of ze zijn helemaal weg.

Dit heeft niet alleen bij mij, maar ook bij zo'n 7 andere kennissen/vrienden geholpen, dus dit is geen incidenteel geval geweest.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Porbeer de omega drivers eens, die heb ik ook, en dat is echt een verademing tov het CCC

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8