Ik heb sinds vandaag een radeon 9600XT in mijn 2e systeem zitten. Voorheen zat hier een 8500 in maar die is stuk gegaan. Ik heb de nieuwste catalyst drivers gedownload en geinstalleerd. Dat ging allemaal prima totdat ik foto's ging bekijken.
Eerst zag ik blauwe pixels op zwarte delen van de foto's. Als ik de foto ga slepen krijg ik naar links toe blauwe vegen vanaf die blauwe pixels en die blijven totdat ik een ander foto open.
Het zelfde heb ik met icoontje in windows alleen dan zijn het gele vegen en die vallen minder op op een witte achter grond vandaar dat ik er pas bij die foto's achter kwam.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Is het een driver probleem of is me kaart gewoon gaar?
Verder zit er in het systeem:
AMD Athlon XP 1600
MSI KT266A
512 MB RAM
Club3D Radeon 9600XT 128MB
Coolermaster 430WATT voeding
Samsung 710N Monitor
Eerst zag ik blauwe pixels op zwarte delen van de foto's. Als ik de foto ga slepen krijg ik naar links toe blauwe vegen vanaf die blauwe pixels en die blijven totdat ik een ander foto open.
Het zelfde heb ik met icoontje in windows alleen dan zijn het gele vegen en die vallen minder op op een witte achter grond vandaar dat ik er pas bij die foto's achter kwam.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Is het een driver probleem of is me kaart gewoon gaar?
Verder zit er in het systeem:
AMD Athlon XP 1600
MSI KT266A
512 MB RAM
Club3D Radeon 9600XT 128MB
Coolermaster 430WATT voeding
Samsung 710N Monitor