Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:00

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een iriver U10. Was in het begin een mooi apparaatje. Beetje traag qua booten maar kon er veel mee.

Op den duur begon hij kuren te vertonen; sommige nummers werden lege velden in de speellijsten en ik kreeg vrolijk een error: Already deleted files can not be played, of iets in die trant.

De winkel raadde het aan te formatteren, maar gezien mij dat niet verstandig leek (zat verhalen gezien van mensen die zon ding formatteren en vervolgens alsnog RMA kunnen) heb ik dat zo gelaten. Overigens zou ik de (mogelijk) verrotte bits als missend terug krijgen. Zit ik straks met 800 MB over om maar wat te noemen.

Gezien hij het nog wel deed gebruikte ik hem ook. (ik ben niet het type dat wil gaan sleutelen aan dingen die nieuw zijn, het moet gewoon werken voor 175 euro!).

Helaas werden de missende nummers steeds meer. En op een gegeven moment staat hij stil bij dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.themp3players.com/wp-content/u10_firmware.gif

Voor als het plaatje down is:

U10
firmware ver. 1.23 EU MTP

Tijd en batterij logo zijn er ook niet.

Nu krijg ik hem ook niet uit. De enige manier daarvoor is op lock zetten en resetten. Dan krijg ik wel gewoon het "Hold" scherm en gaat hij uit.

Het rottigste vind ik nog wel dat hij RMA moet. Ik heb tig verhalen gehoord dat mensen sommige dingen wel maanden kwijt zijn aan RMA. (dat is gewoon belachelijk, kan ik niet uitstaan). Overigens lijkt het mij gewoon een rot flash kaartje, wat niet te vervangen is dus stuur gewoon een nieuwe op.

Dus het liefste een manier om zelf zon ding te maken, weet iemand wat?

Ik heb op google niemand gezien die dit soort problemen had.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Formatteren. En anders RMA. Simpel.
Je bent alleen de files kwijt die er op staan, dus als alles ook nog op je pc staat is er helemaal niks aan de hand.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:00

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Als ik hem aansluit vind die firmware / recovery tool hem ook niet.

RMA dus dan maar. Daar zit ik straks met een hele tijd zonder speler. Iig thnx.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW