Heb vandaag mijn externe HDD binnengekregen, een toshiba PX1266E-1G25 250 GB. Deze wilde ik partitioneren met Partition Magic. Deze herkende de schijf echter niet als NTFS, deze heb ik toen geprobeerd te formatteren naar NTFS, hierbij kreeg ik een melding "Kan formatteren niet voltooien". Sindsdien kan ik mijn externe HDD niet meer openen omdat ik de melding krijg "Wilt U deze schijf eerst formatteren". Als ik "ja" doe krijg ik die error, doe ik "nee" dan gebeurt er niks..
Misschien dat er iets van software op de HDD stond die ik, door het te formatteren, heb verwijderd waardoor hij nu niet meer te openen is? Ik probeer het al de hele dag op te lossen maar nog zonder resultaat. Iemand ervaring met dit probleem of iemand die weet hoe het op te lossen is?
Ik hoor het graag..
bvd,
DjRex
Misschien dat er iets van software op de HDD stond die ik, door het te formatteren, heb verwijderd waardoor hij nu niet meer te openen is? Ik probeer het al de hele dag op te lossen maar nog zonder resultaat. Iemand ervaring met dit probleem of iemand die weet hoe het op te lossen is?
Ik hoor het graag..
bvd,
DjRex