comp. in ijzeren case bouwen (audio koffer)

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
Hoi Tweakers,

ik las een half jaar geleden op een site dat iemand zijn computer had over gezet in een ijzere case.

Je kent ze wel, z'n eentw waar dj's ook mee lopen, waar mengpanelen/platenspeler/cdspeler/etc/etc inverwerkt zijn. Nu wil ik mijn oude comp (2ehands op de kop getikt, amd k6-2 300) in z'n koffer bouwen, ze verkopen deze bij radio centre voor 80 gulden, nu is de bedoeling dat ik hier voeding hd, etc gewoon alles ga in bouwen, heeft iemand dit al gedaan of ook over nagedacht, of weet iemand url's naar sites, of hoe die koffertjes heeten,

Dit is echt strak, als je naar een lan party gaat, jij met je koffer in de hand hun allemaal verbaast, STRAK. Ik maak er waarschijnlijk ook een site over, maar eerst wil ik wat basic nfo hebben.

Verwijderd

Ik zie op die beurzen ook altijd van die testbank figuren die hun hele hebbe en houwe in een koffer gepropt hebben dus het lijkt mij geen probleem...... :)

mzzl,

Wim :)

• HermeS
interceptor, ja maar nou wil ik wel z'n klein mogelijk koffertje hebben,

weet iemand misschien hoe die koffertjes heten, of een url: naar een site waar dit beschreven staat, er moet toch nog wel ergens terwereld z'n gek rondlopen die dit gedaan heeft!!!!

of hebben de mensen er nog tips, bv: weet iemand bv of het mogelijk is om een oude laptop te kopen en het tft scherm om te bouwen , want hoe zitten die tft dingen vast met draaidjes aan de videokaart is het dus mogelijk om hier een stekkertje op te zetten.

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 06-07 14:29
Je bedoelt ws een flightcase?? dat zijn die hoten koffers met kilometers aluminium stootranden en diti hoeken, vlindersloten ect??

effin dit soor koffers

Afbeeldingslocatie: http://www.martin.dk/images/FlightCase2.jpg

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik denk dat hij die idd bedoelt, maar dan zonder die lelijke Martin-logo's ;)
Een beetje flightcase kost een paar honderd gulden, maar dan heb je hem wel op maat.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:52
Bedoelt hij niet die koffers waar fotografen enzo hun spul in hebben? Die alu koffers?

Flickr | Lego collectie

• HermeS
he guy's bedankt, dan kan ik vanavond wat actiefer zoeken, naar een goedkoop adresje,

bij radio centre lagen ze en het maatje dat ik nodig hebt kost 80piek, (hoop dat het past maar moet het eerst ff nog meeten).

flightcase kwel, dan die bovenste zonder wieltjes (die bouw ik later wel. z'n server voor lan partys, met onboard 19 inch 3com hub :) :) :) )

kaj, die naam is juist echt vet, omdat ik ook zo in het echt genoemd word

:)

Maar zijn er mensen die-hard tweakers die dit ook echt gedaan hebben, of mensen die het van plan zijn.

En weet iemand of het mogelijk is om een oude laptop te kopen en het tft(ben de naam kwijt van de voorloper ervan?) scherm om te bouwen , want hoe zitten die tft dingen vast met draaidjes aan de videokaart is het dus mogelijk om hier een stekkertje op te zetten

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

TFT's kan je niet zomaar aan een analoge uitgang hangen, dus dat gaat niet .
wat je wel zou kunnen doen is nog zo'n flightcase halen (een vierkante) en daar een 17" in bouwen :9

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik weet niet of je bekend bent met het merk Martin; geloof me, daar wil je nog niet dood naast gevonden worden ;)

• Uitvreter
  • Laatst online: 13:19

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Kaj: Je hebt gelijk, ik wil ook niet dood naast Hermes gevonden worden! >:)

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Voorlopig wil ik nog helemaal niet dood gevonden worden PERIOD!

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.pyramid19.com/vh/images/link_suitcase_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pyramid19.com/vh/images/link_suitcase_02.jpg
Zoiets bedoel je dus?

Nog meer getweakte kasten vind je hier: http://www.pyramid19.com/vh/cool_case/index.htm

Volvo V70 D5 my2011

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 19:22
Waarom niet gelijk een 19" rack in een 19" koffer :)
Kost wel wat, maar is niet stuk (nou ja) te krijgen.

Verwijderd

Ik ben van Obsession Event group,

Wij organiseren allerlei evenementen van bruiloften tot LAN party's.
Obsession heeft een groot gedeelte van de eurocup georganiseerd.
Wij willen hierbij een kleine marketing research instellen voor "LAN flight cases".

Wat je hierbij moet voorstellen? Een flightcase kast(met wielen) waar je je computer in kan doen je monitor en andere bijhorende randapperatuur.

Zouden jullie zo'n LAN flightcase willen aanschaffen?
any suggestions and questions... post them !

http://www.obsession.nl

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

A) dit is een discussieforum. Daarom willen wij
B) geen spam
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.