partition magic maakt schijf onleesbaar

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
Ik heb vanmiddag met partition magic geprobeerd om 2 partities te mergen tot 1 partitie. Toen hij hiermee bezig was, kreeg ik op een bepaald percentage van het proces een error. Toen stopte hij. Maar ondertussen was de partitie waar al mijn mp3's op staan, nu al wel verandert in unallocated space. oftewel... ik ben redelijk fucked up zeg maar. Ik heb geprobeerd partition magic weer te laden, maar ik krijg nu iedere keer de fout: init failed: error 11117. Ik heb al op verschillende pc's geprobeerd mn hdd daar in te hangen en dan met partition magic te kijken wat ik kan doen, maar ik heb ontdekt dat ik die init failed error alleen krijg bij PM als ik die bewuste HDD aangesloten heb. Booten met rescue discs werkt ook niet. Dan krijg ik ook errors. Ik wil alleen nu wel erg graag mn mp3 schijf terug halen. Mede omdat daar mn afleveringen van high stakes poker season 2 op staan...

iemand een oplossing? (op deze pc wordt nu geen van 3 partities gezien...)

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

ralpje

Deugpopje

Vraag 1: wat voor foutmeldingen krijg je?
Vraag 2: google eens op testdisk, die wil vaak nog wel eens helpen om fucked-up partities te kunnen herstellen (of in ieder geval zo te benaderen dat je de data er weer af kunt halen
Vraag 3: waarom in godsnaam twee 'live' partities mergen? Is als je een beetje van je data houdt vaak niet aan te raden, zie de verschillende topics hier op GoT. Wat me brengt bij
Vraag 4: Heb je de search eigenlijk wel gebruikt?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
ik heb op google al op die fout melding gezocht. dat hielp me niet verder, ik heb hier op partition magic gezocht, maar dat hielp me ook niet verder. ik zal t eens met testdisk proberen.
waarom die partities mergen: omdat ik telkens bij beide schijven ruimte tekort kwam, en als het 1 schijf zou zijn, ik dat probleem niet zou hebben. Alleen nu heb ik niet zelf nog even 40gb beschikbaar om daar het hele zootje even op te backuppen...