Razer Copperhead probleem

Pagina: 1
Acties:

• Michiel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2023
Hallo Tweakers!

Ik heb een maand geleden een Razer Copperhead gekocht. Al die tijd had ie al het volgende probleem: Dat bij het opstarten de muis-pointer niet kan bewegen. Hij werkt weer als ik de muist unplug en weer inplug. Het helpt al als ik dit doe voordat GRUB start.

Ik heb al geprobeerd om een andere USB-poort te gebruiken. Dat helpt niet. Ik heb ook niets nuttigs gevonden met Google of de zoekmachine van GOT.

Enig idee wat het probleem is? Of de oplossing? :)

Alvast bedankt!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Heb je dit ook met andere muizen? Heeft de Razer ook software dat gestart moet worden? Grub is een bootloader dacht ik? Zit er ook firmware in het muisje? Ja ik vraag maar wat in de rondte :D

• Michiel
Nee, alleen met deze muis. Mijn vorige Logitech muist werkte goed.

Software? Ja, onder Windows is er wel software voor. Maar ik gebruik Linux. En een muis is nog steeds een muis, toch? Hij moet ook werken zonder drivers.

Grub is een bootloader, ja. Ik noemde hem alleen om duidelijk te maken dat ik de muis al heel vroeg in het bootproces kan repluggen, en hij zal die sessie goed werken. Het heeft dus niets te maken met Linux.

Daar zeg je me wat. Firmware. Dat is er wel. Maar ik heb er nog niets van geinstalleerd. Om eerlijk te zijn weet ik niet of dat vanuit Linux wel kan.

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Heb je alleen Linux computers staan? Tjah als er echt firmware inzit dan zou ik het zeker proberen :)

Niet gedacht dat ik zonder enig idee nog nuttig kon wezen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Gamo op 18-10-2006 21:10 ]

• Michiel
Yep. Dat kan ik wel proberen. Er is wel een Windows pc in de buurt, ergens. ;)

Toch vreemd. Ik heb niet de gelegenheid dit te proberen tot morgen ofzo. Als iemand anders nog een idee heeft...