[PHP] Hoe moet het ook alweer,

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:00

Totaalgeflipt

De enige echte

Topicstarter
Beste mede Got'ers,

Ik ben bezig voor een kennis om een simpel formuliertje op te zetten om bestanden te uploaden en een bestand toe te sturen.

Ik heb al wel een begin gemaakt, heb het hele formulier al opgebouw, alleen nog niks is beveiligd, alleen ni zit ik met het probleem van het uploaden,

Hier mijn pagina die het uploaden voor zijn rekening neemt
bliep

Die include ik dus. Alleen heb ik het al een tijdje niet meer gedaan. Ik maak dus een map aan de hand van de timestamp. Daar moeten vervolgende de bestanden die geselecteerd zijn in upgeload worden. So far so good. Alleen het upload stukje ziet er niet uit.

Kan iemand een beginnetje maken met de code, ik zat zelf te denken aan iets met for. Dat hij alle Invoeg velden check of de $_POST variabele gevuld is, zo ja dat hij dan upload. Maar ik kom er even niet meer uit. Alvast bedankt :>

[ Voor 3% gewijzigd door whoami op 18-10-2006 20:48 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:37
Hoi, dit is een scriptrequest, en hier doen we niet aan mee.
Als je niet meer precies weet hoe je iets moet doen, kan je natuurlijk hier eens een kijkje nemen. :)

https://fgheysels.github.io/

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 14:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eeh.. er zijn genoeg tutorials te vinden die je uitleggen hoe je files kan uploaden in PHP. Het feit dat je er even niet uitkomt wil natuurlijk niet zeggen dat we hier even snel voor je wat code in elkaar draaien

"Kan iemand een beginnetje maken..". Dat kan. Maar niet hier :) Dat zien we als een scriptrequest. Zeker ook omdat je zelf niet de moeite lijkt te nemen om zelf wat te proberen. Je geeft in elk geval niet aan welke zaken je hebt geprobeert en wat daar nu niet mee lukte.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.