Toon posts:

beeld bij media player en dscaler paars

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

Ik heb ineens bij mijn media player (media player 11) en bij DScaler dat mijn beeld bij beide een beetje paars achtig is. De rest van mijn scherm is nog wel normaal, maar alleen bij het afspelen van films of dus de TV via DScaler geeft half paars beeld.

Is er misschien iemand die mij met dit gare probleem zou kunnen helpen?

Alvast bedankt,

Paul Veen

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Heb jij toevallig het K-Lite codec pack geinstaleerd? Of staat er onder in je beeld een icoontje als je een video afspeeld? Misschien moet je daar eens even op klikken en in de optie's rommelen ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hee,

Mijn glazen bol is helaas defect :'(

Serieus: hoe kom je erbij dat deze vraag in Overige Hardware hoort :?

Overige Hardware is er voor hardwarevragen die niet in andere hardwaresubfora thuishoren. Als het beeld van de desktop normaal is, heb je duidelijk een softwareprobleem. Daar hebben we subfora voor. En als het beeld daar ook fout is, heb je waarschijnlijk een monitorprobleem, wat ook niet hier hoort.

Maar goed, je geeft nagenoeg geen info (specs van je systeem, wat je allemaal zo ongeveer zelf gedaan/veranderd hebt in/om je PC toen dit 'opeens' optrad), bovendien blijkt uit bovenstaande topicstart niet bepaald dat je aan de eisen mbt zelfwerkzaamheid die we op GoT stellen voldaan hebt. Je meldt niet waarop je gezocht hebt, wat je vond, wat je toen probeerde en dan exact waarom je nog steeds vragen hebt :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.