Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?!
We are shaping the future
De veilige modus werkt jammer genoeg niet als je windows geactiveerd moet worden...
Met de repair functie overschrijft ie de hele windows folder en nog wat dingen. Maar waarom doe je niet gewoon een format, of wil je je instelling etc. behouden?mhproductions schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:06:
Is de repair functie hetzelfde als de upgrade functie?
De veilige modus werkt jammer genoeg niet als je windows geactiveerd moet worden...
gefeliciteerd.mhproductions schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:50:
Ik weet zeker dat upgraden naar een nieuwere of hogere versie wel mogelijk is, want dit heb ik al enkele keren gedaan.
Upgrade MCE -> andere XP is *onmogelijk*. (http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/upgrade.php)Alleen dan vóór de activatieperiode! Het probleem is nu echter dat die periode al verstreken is...
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
Maar bedankt voor je repair-tip!!
Hoe heb je dat dan gedaan?mhproductions schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:50:
Ik weet zeker dat upgraden naar een nieuwere of hogere versie wel mogelijk is, want dit heb ik al enkele keren gedaan. Alleen dan vóór de activatieperiode! Het probleem is nu echter dat die periode al verstreken is...
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
[ Voor 32% gewijzigd door keur0000 op 19-10-2006 09:49 ]
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Dus met How To Use the Files and Settings Transfer Wizard By Using the Windows XP CD-ROM aan de slag en even opnieuw installeren maar denk ik.
Verder vind ik het geen goed idee om hier trucs te gaan bespreken om die activatie uit te stellen of te omzeilen. Dat is ook helemaal niet de vraag van topicstarter