600MHz Celery CCo stepping oc'en

Pagina: 1
Acties:

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Die heb ik op het moment in mijn Asus P3B-F zitten. Hij staat op 100MHz fsb ( 900MHz ). Wel op een 2.0Volt voltage :( Koeler is op dit moment een Golden Orb. Hoger dan 105MHz fsb ben ik nog niet geweest want hij wordt onder load erg warm. ( tegen de 65 graden aan maar de Orb voelt gewoon koud ) Ligt dit misschien aan de Slotket is een Asus. Zijn er meer mensen met deze Celeron en hoever hebben zij hem gekregen.

Die-hard Brexiteer

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

misschien zit je koelpasta niet goed?

de mijne doet 927 Mhz (zelfs met de standaard stickers van Coolermaster) op 1,8 volt. (heb nu koelpasta ertussen van fl.4,- bij de lokale electro-hobby-bob.

Verwijderd

jullie mazzelaars met jullie cC0 steppings.... zit ik maar met me cB0 stepping..

die wil maar op 900 met 2.0V..
terwijl die normaal maar 1.5V is

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Nee alles zit gewoon goed, Arctic Silver ertussen. Ik zit op 2.0Volt dat wel maar de Orb is gewoon koud. In de bios en in de probe zegt ie gewoon 60/65 graden. Dat snap ik niet. Hij is verder ook hartstikke stabiel.

Die-hard Brexiteer

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

zit de orb er wel goed op? (hard genoeg aangedrukt??)
als dit het geval is zou je processor gewoon niet meer dan 10 graden verschil met je orb mogen hebben

blaat? BLAAAAAAAAT!

• CHiLL1972
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 23:28
Mijn cC0 stepping Celeron 600 draait prima op 900MHz, 1.75V. Hoger heb ik nog niet geprobeerd. Met een TennMax Mega7 koeler wordt hij niet bijzonder heet, maar ik ga er een Alpha PEP66 opzetten (zodra die binnen is). CPU wordt nu zo'n 51 graden onder 100% load. Ik draai deze CPU ook op een ASUS P3B-F, met een IWill Slocket II.

Verwijderd

Ik draai een 600,cc0@900,1.95V met golden orb, standaard pasta die er op zit (geen kauwgom als op andere koelers).
Hij is idle denk ik rond de 42 graden. Ik gebruik cpu cool om 'm op 30 graden te krijgen. Bij fulltime unreal komt hij op zo'n 49 graden. en bij P6Burn komt hij over de 62 graden. Maar 50 Graden is dus in de praktijk ongeveer het maximum bij voledige belasting. Hoger klok ik dus niet ivm de levens duur, ik ben er ook tevreden mee. Als je de luchtstroom in je kast verbeterd zal je waarschijnlijk betere temparaturen kunnen krijgen. Dat is voor mij op dit moment het plan. Bij conrad hebben ze op dit moment een aardig asortiment aan restpartijen waaronder veel ventilatoren.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Snik, ik wil ook mijn temp weten :(

Maar ja, op een bh6 zit dat nie (misschien maar goed ook ;) )

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

Wedden dat uje orb er niet goed opzit??
Als mijn Celly (566@966@2,2 volt) draait dan wordt hgij ook wel 60 graden, maar dan is die Orb ook echt VET heet!!

Dus ik denk dat je orb er niet goed opzit, want 60/65 graden is veels te heet voor 2,0 volt!

systeem specs

Verwijderd

Zit er ook aan te denken om een celly 2 met
SSE te kopen

ik d8 aan een 667 met een mooi 10 x als vf loopt die stabiel op 1000 mhz?
of kan hij niet verder dan 833? heb een Aopen AX6BC EZ mobo en die kna alleen 66
68 75 83 en 100 mhz als FSB dus of moet ik een celly 600 op 900 draaien?

Heb een asus slotket (draai nu momenteel een celly 433@541 met 2.3 v en op 650 wil hij niet
eens booten)
Pagina: 1