blijft hangen .

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-07 12:07
Sinds een weekje ofzo blijft mijn spel (enemy territory, best oud)
Hangen als een spel start, het gaat dan over zon 15seconden dat het beeld blijft staan en dat een geluid gedurende 15 seconde herhaald wordt en wat gemixt wordt:p

Iemand enig idee? ik zou zelf zegge processor of geheugen te weinig, maaar waarom werkt hij ervoor dan wel?

+ ligt niet aan software of te veel maps gedownload, want ik heb juist nieuwe parititie gemaakt, uitsltuitend mijn spel erop gezet en hij deed het nog ...

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Harddisk (stuk of gewoon alleen maar gefragmenteerd) zou kunnen, maar hoe is de CPU load als hij hangt? Als die 100% is zal het wss niet aan je harddisk liggen, maar zou ik het elders zoeken (windows install verkloot, spyware, vanalles). Overigens denk ik dat een modje deze thread beter naar een toepasselijkere locatie kan schoppen.

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-07 12:07
kan niet aan softwar liggen, heb hele nieuwe pariitie gemaakt met nites erop buiten het spel dusja .. Mijn CPU is 100% denk ik maar zo was ie altijd .

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Met deze topicstart kunnen we erg weinig. Neem bovenstaande sticky even door, samen met de Algemene gedragsregels (Netiquette), en je weet een beetje wat er van je verwacht wordt :)

Dit topic is gesloten.