iPod nano zit op hold*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024
Beste,

Heb een probleempje met me Ipod Nano. Hij staat op hold en na het herstellen staat tie nog steeds op 'HOLD', knopje staat goed alleen reageert tie niet. Resetten lukt ook niet maar dan gaat tie uit en aanzetten lukt alleen als je hem aansluit op je computer.

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen??

Bedankt alvast voor je hulp

gr. Fettah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Heb dit met mijn iPod mini ook. ALs ik 'em op HOLD zet en daarna er weer afhaal blijft ie op HOLD staan. Ik kan echter mijn iPod wel resetten zodat ik 'em weer kan gebruiken.

Als dit bij jou niet werkt en je kan em alleen aan krijgen via de PC zou ik er mee naar de Apple Store gaan. Of even bellen met Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik heb dit ook gehad, Ipod aan laten staan, leeg laten lopen. Van hold afhalen, op stroom net aansluiten, en dan was het bij mij altijd weer voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
Hij blijf niet aanstaan...na 5 a 10 minuten gaat tie uit

Heb een half uurtje geleden hersteld. Ik moet een taal kiezen en als ik dat nie doe gaat tie uit.

Ik heb deze Ipod van iemand gekregen heb geen bon...maak toch niks uit of ik bij Apple shop ga?
Waar kan ik de nieuwste Firmware downloaden zoals deze** ?

** meuktracker: Apple iPod 2006-06-28

[ Voor 84% gewijzigd door MrJames op 18-10-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Niet online
Er staat een link naar de download page in de pagina van de meuktracker die je net geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
Heb me aangemeld en de Ipod geregistreerd. Morgen dan maar naar de Apple Store.
Heb hem niet eens 9 maanden.

Alle producten van Apple hebben toch 1 jaar garantie bij Apple, ook al als je het ergens anders koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRAINLESS01
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-10 22:02
Je kunt gewoon naar de apple store gaan, dan heb je gewoon garantie (zonder bon gebruiken ze de productiedatum, dus als hij minder dan 1 jaar oud is krijg je een nieuwe/reparatie). Er staat een serienummer op je ipod, daarmee kun je zelf zien wanneer hij geproduceerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
Ik ben naar de Apple Store gegaan en hebben zezegd dat ik via de site van apple een reparatie proces moest aanvragen. Heb ik gedaan. Gisteren pakket gekregen van UPS en gelijk gisteren weer terug gestuurd. Alleen die medewerker van UPS heeft een verkeerde code gegeven en nu kan ik de status niet bekijken.

De IPOD die ik heb is in februari geproduceerd. Als ik toch kosten krijg van UPS zal ik het toch niet betalen. We wonen in Nederland en hier heb je min. 12 maanden garantie op een elec. product.
Pagina: 1