Een paar maanden geleden dacht ik er toch een keer aan om een nieuwe pc te kopen mijn socket a computertje kon het gewoon niet meer aan ik kon niet de nieuwste games spelen en dat is op ze nederlands gezegt gewoon ........ want ben een gamer 
Vorige week was het dan zover eindelijk me onderdelen binnen pc gebouwd en dit is het resultaat geworden ik heb gelijk in de kast wat neon buizen gehangen binnenkort nog ff kabel sleeves kopen en een fan controler maar dat zal pas volgende maand worden maar hier onder een paar foto's van hoe me case er nu uit ziet.

Me case een recom powerstation extra gemodd

Binnenkant van de case let niet op de kabels want die moet ik nog sleeven

Binnenkant van me pc van dichtbij vind het gezicht van de zalman koeler er wel vet uitzien
Hopelijk vind jullie hem mooi hieronder staan nog de specs van me systeem :
CPU : Intel Core 2 E6600
CPU Koeler : CNPS 9500 met blauwe led
Mobo : Asus P5B ( Standaart versie )
Geheugen : 2 x Dane Elec DDR 2 1042 MB 667 Mhz
Videoplank : Asus EN7600GT
HDD1 : ( voorlopige nog een Maxtor 320 GB 16 MB wordt binnenkort een raptor schijf en dan wordt deze de 2de schijf )
Vorige week was het dan zover eindelijk me onderdelen binnen pc gebouwd en dit is het resultaat geworden ik heb gelijk in de kast wat neon buizen gehangen binnenkort nog ff kabel sleeves kopen en een fan controler maar dat zal pas volgende maand worden maar hier onder een paar foto's van hoe me case er nu uit ziet.
Me case een recom powerstation extra gemodd
Binnenkant van de case let niet op de kabels want die moet ik nog sleeven

Binnenkant van me pc van dichtbij vind het gezicht van de zalman koeler er wel vet uitzien
Hopelijk vind jullie hem mooi hieronder staan nog de specs van me systeem :
CPU : Intel Core 2 E6600
CPU Koeler : CNPS 9500 met blauwe led
Mobo : Asus P5B ( Standaart versie )
Geheugen : 2 x Dane Elec DDR 2 1042 MB 667 Mhz
Videoplank : Asus EN7600GT
HDD1 : ( voorlopige nog een Maxtor 320 GB 16 MB wordt binnenkort een raptor schijf en dan wordt deze de 2de schijf )