Optillen van Logitech G3 muis.

Pagina: 1
Acties:

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vanmiddag heb ik mijn nieuwe muis de Logitech G3 binnen gekregen. Op zich een mooi ding maar ik heb er 1 groot probleem mee. Met mijn oude optische MX300 kan ik de muis optillen en als ik em dan weer neer zet beweegt de muis cursor misschien 3mm op het scherm. Als ik de G3 optil en dan weer neer zet beweegt de cursor op het scherm ongeveer 2cm.

Bij Counter-Strike Source is dit voor mij een groot probleem omdat ik tijdens het spelen de muis erg vaak optil. Nu met de G3 speelt het voor geen meter omdat de crosshair 2cm van de plek af komt dan de plek voordat ik de muis optilde. Op deze manier moet ik steeds weer een stuk terug met mijn crosshair.

Ik heb al geprobeerd om de DPI wat lager te zetten wat wel iets helpt maar niet genoeg.

Is er een manier om dit op te lossen ? Misschien dat er mensen zijn met de G5 of een een andere laser muis zijn die er iets voor weten.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Vreemd heb ik geen lastvan met mn G7.

Miss moet je je DPI juist hoger zetten hoef je em niet meer op te tillen :P

Verwijderd

Dutch_Razor schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:15:
Vreemd heb ik geen lastvan met mn G7.

Miss moet je je DPI juist hoger zetten hoef je em niet meer op te tillen :P
Dat heeft er niets mee te maken. Mx310 hier hoef je iets van 3 cm te bewegen om het scherm over te steken, en toch til ik hem vaak op.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb vanmiddag wel ff geprobeerd om idd de DPI hoog te zetten maar toch blijf ik dat ding optillen. Ik denk dat ik het niet meer kan afleren, doe het echt al sinds ik ben begonnen fps games.

Waar het probleem denk ik door komt is dat de G3 het nog doet als ik em 3cm boven de muismat houd, mijn MX300 doet het al niet meer als ik em 5mm optil.

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 18:03

Patriek

edit koning

Ik heb zelf ook de G3, maar heb daar helemaal geen last van. Ik had ook ns gelezen dat de lasermuis op een te verre afstand nog kan lezen. Maar `t lijkt niets te verschillen van mijn oude Microsoft IntelliMouse Optical.

Wat voor ondergrond gebruik je voor je muis? Het zou apart zijn, maar misschien is jouw muismat snel leesbaar ofzo?

Mijn G3 doet al niks bij 1cm van de mat, laat staan 3cm

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

Sorry voor de misschien erg late topic kik.

Ik heb nu ook een G3, en heb precies hetzelfde probleem. Als ik hem optil verschuift de cursor op het scherm ook ong 3 cm.

Heb verder geen drivers geinstalleerd, gebruik hem op mijn werk, en heb geen mogenlijkheid dingen te installeren.

Thuis zal ik hem iig nog eens even proberen om te kijken of hij met echte drivers ook problemen heeft.

Iemand al een oplossing.
Pagina: 1