Toon posts:

toegang wireless router, onvindbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren mijn wireless router aangesloten op onze livebox. De instellingen zijn zo dat de livebox DHCP aan heeft staan en de wireless router alleen maar als hub werkt.

Echter staan er nog wel beveiligingsinstellingen in die router (heb mac-access only aanstaan). Nu weet ik dus niet op welk ip-adres ik verbinding met mijn wireless router moet krijgen!

Heb al een trace route gedaan.. niets

Ik vraag me nu een beetje af of ik in deze opstelling nog wel bij de wireless router kan..? hopelijk hoef ik de boel niet te resetten, heb er veel mac-adressen instaan van derden!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 17:26 ]

• PerfectPC
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 11:46
waarom kijk je niet even in de handleiding van je router om te zien welk ip die standaard als management ip heeft ingesteld? uiteraard in de veronderstelling dat je dit niet veranderd hebt. als dit ip in een andere range is dan die je livebox uitdeelt moet je effe een vast ip instellen op je pc om verbinding te kunnen maken.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03 16:56

Haan

dotnetter

Als het goed is moet je in de livebox een lijst kunnen vinden met adressen die zijn uitgedeeld aan aangesloten apparaten. Een daarvan zal je router zijn dan :)

Kater? Eerst water, de rest komt later