Toon posts:

Uren registratie software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Voor mijn stage stelt mijn school mij verplicht een urenverantwoording bij te houden met mijn dagelijkse werkzaamheden. Nu is er van door mijn school wel een standaard A4tje aangeleverd waarop ik fijn met een pen kan schrijven en met de hand moet kopieren.
Nu ben ik al een paar dagen rustig opzoek geweest naar software waarin dit kan, het liefst iets webbased, zodat ik als ik een dag wat minder tijd heb ook nog eventueel op een andere plek dan mijn werkplek kan registreren. Er moet ook een mogelijkheid zijn om week/maand overzichten te maken/printen.
Ik heb al wat rond gegoogled/sourceforged maar nog zonder succes.

Ik hoop dat ik mijn topic in het goede forum post, anders graag even een move naar een ander. :)

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 09:52

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

er zijn in ieder geval wel een aantal webbased agenda's, neem als dat als je daar je uren in bijhoudt je ook wel een soort dump kan maken van de afspraken. Het is misschien niet het meest gebruikersvriendelijk, maar vast wel afdoende voor jouw wensen.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

Ik werk ook vaak op locatie, maar heb sinds kort een PDA wat het erg makkelijk maakt deze dingen bij te houden... Voor die tijd maakte ik gewoon gebruik van Gmail... Ik mailde een Excelletje naar mn Gmail, en die haalde ik op, werkte m bij, en stuurde m weer terug. Je zou dit ook via Gmail-drive kunnen doen (zo heet dat toch ?)

In dat Excelletje kan je eventueel nog wat met VBA stoeien, of wat formuletjes, zodat ook je week/maand overzichten eenvoudig uit de draaien zijn...
Hoop dat je hier wat aan hebt !

iets met foto's...

Verwijderd

Topicstarter
Gulf_5 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:19:
Ik werk ook vaak op locatie, maar heb sinds kort een PDA wat het erg makkelijk maakt deze dingen bij te houden... Voor die tijd maakte ik gewoon gebruik van Gmail... Ik mailde een Excelletje naar mn Gmail, en die haalde ik op, werkte m bij, en stuurde m weer terug. Je zou dit ook via Gmail-drive kunnen doen (zo heet dat toch ?)

In dat Excelletje kan je eventueel nog wat met VBA stoeien, of wat formuletjes, zodat ook je week/maand overzichten eenvoudig uit de draaien zijn...
Hoop dat je hier wat aan hebt !
een pda aanvragen is misschien wat overdreven voor mij, maar ik zal zeker gaan kijken naar de mogenlijk heden van excel, wat toch wel de standaard lijkt te zijn.
bedankt :)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Op mijn werk gebruik ik Tasklog (http://www.donationcoder....rommel/index.html#TaskLog), een fantastische applicatie.

Je kan een eental taken / projecten aanmaken en daartussen switchen, met omschrijving. Het programma vraagt je elke X minuten of je nog met dezelfde taak bezig bent. alles wordt weggeschreven naar een .CSV file wat betekend dat je dit makkelijk kunt gebruiken als data voor grafieken of rapportage.

Gratis.

Ik gebruik het niet alleen om mijn uren bij te houden maar ook om mijn tijd nuttiger te besteden en efficient te werken: Are you still working on Lunch Break for 90 minutes? Oops.

[ Voor 17% gewijzigd door Justice op 19-10-2006 12:31 ]

Human Bobby