Hoi
Ik zit hier met een probleem met een RIS installatie.
RIS service draait op windows server 2003 SP1
Client pc worden via RIS geinstalleerd. Echter we hebben hier een nieuw systeem met een Intel Tekoa Gigabit ethernet adapter (ASUS P5LD2-VM SE mobo). Hierbij krijg ik de melding dat netwerkdrivers niet gevonden zijn aan begin van setup.
Ik heb de drivers gedownload en geinstalleerd in RIS image
in sif
OemPnPDriverPath = Drivers\NIC <- locatie van nic drivers in $OEM$\$1\Drivers
echter voor txt-base setup gedeelte is dit niet genoeg
in i386 map heb ik de .inf en .sys bestanden gezet.
Na op google heb ik ook gelezen dat Intel ook een speciale INF heeft voor RIS. Echter deze werkt ook niet. Heb ook drivers geprobeerd van intel zelf. geen succes.
hij blijft de melding geven. microsoft heeft een hotfix hiervoor alleen deze zou al in SP1 moeten zitten
wat nu?
Ik zit hier met een probleem met een RIS installatie.
RIS service draait op windows server 2003 SP1
Client pc worden via RIS geinstalleerd. Echter we hebben hier een nieuw systeem met een Intel Tekoa Gigabit ethernet adapter (ASUS P5LD2-VM SE mobo). Hierbij krijg ik de melding dat netwerkdrivers niet gevonden zijn aan begin van setup.
Ik heb de drivers gedownload en geinstalleerd in RIS image
in sif
OemPnPDriverPath = Drivers\NIC <- locatie van nic drivers in $OEM$\$1\Drivers
echter voor txt-base setup gedeelte is dit niet genoeg
in i386 map heb ik de .inf en .sys bestanden gezet.
Na op google heb ik ook gelezen dat Intel ook een speciale INF heeft voor RIS. Echter deze werkt ook niet. Heb ook drivers geprobeerd van intel zelf. geen succes.
hij blijft de melding geven. microsoft heeft een hotfix hiervoor alleen deze zou al in SP1 moeten zitten
wat nu?
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...