Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Hallo Mensen,

Onlangs heb ik via een actie mijn MDS-60 speakerset Sony Ericsson gekregen.

Het is een prachtig apparaat en er komt d.m.v. de mp3 speler van mijn SE w810i goed geluid uit!

Nu zit ik echter met het volgende probleem!

Nu wilde ik deze echter gebruiken als wekker radio maar nu krijg ik op het moment dat ik hem als wekker gebruik het geluid uit mijn telefoon speaker en niet uit de boxjes van de MDS-600! Ik heb al vanalles geprobeerd! Iemand hier al een oplossing voor gevonden. Zoals ik al zei, radio luisteren en mp3 afspelen gaat goed, alleen alarm functie schakelt hij niet door naar de boxjes!

Wie o Wie kan mij helpen!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik denk dat het een software bug is omdat altijd automatisch het boxje extra hard gaat bij de wekker functie. Dit probleem zal alleen te verhelpen zijn met een software update.

Trouwens de speaker fungeert niet echt als antenne, want bij mij stoort hij als een gek ;)
Deze vraag kan trouwens in het volgende topic gesteld worden: Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 3

• Rambie
ik heb op dit moment mijn telefoon de laatste update gegeven maar dit schijnt niet te helpen...

iemand nog suggesties?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Rambie schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:21:
ik heb op dit moment mijn telefoon de laatste update gegeven maar dit schijnt niet te helpen...

iemand nog suggesties?
Mijn advies was niet om een update te geven, maar afwachten tot een update deze bug verhelpt ;)

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Offtopic:
Kun je met de MDS-60 aangesloten ook radio over de boxen luisteren ? Aangezien je de hoofdtelefoon niet kunt aansluit .....

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• Rambie
ja dat kan, komt heel goed geluid uit vind ik zelf! _/-\o_

• Rambie
Probleem is nog steeds niet verholpen... :( misschien mensen die al een oplossing hebben gevonden voor mij probleem?

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11 16:17

itsoutthere

The Truth

Rambie schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:32:
Probleem is nog steeds niet verholpen... :( misschien mensen die al een oplossing hebben gevonden voor mij probleem?
Ben hier ook zeer benieuwd naar... Ik vind het ook erg vreemd dat het setje niet wordt herkend als accesoire op de telefoon.

[edit: lelijke typo]

[ Voor 4% gewijzigd door itsoutthere op 07-12-2006 20:30 ]

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus

Pagina: 1