Koeler voor TB1200

Pagina: 1
Acties:

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Topicstarter
Ga binnenkort een nieuw systeempje kopen en had gedacht aan een Abit KT7A in combinatie met een TB1200. Welke koeler zou ik daar op gooien? :? Die 1200 wordt nogal heet :( naar ik gehoord heb. FOP38 zal best wel goed koelen maar maakt teveel lawaai :(, dus had ik gedacht aan een FOP32. Koelt dat ding die 1200 genoeg? }:O Ben trouwens niet onmiddellijk van plan om te overclocken. Ik zou er ook zo'n spacer tussensteken, kwestie van de core wat te beschermen (en het geleidt warmte nog beter ook heb ik gehoord).

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als ik naar je topic kijk zie ik zekers een kewl systeempje!

Maarja, ik zou of een superorb/chromeorb nemen die naar mijn eigen ervaring tot 1100 lekker koelen en daarna minder worden, of idd een fopje, ach heb hier verder ook geen zin in :) suc6!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 04:49 schreef Taro het volgende:
Als ik naar je topic kijk zie ik zekers een kewl systeempje!
Ew, typo :) Wel kut dat je je topic niet meer kan wijzigen :(:(:(

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 04:54 schreef Dawai het volgende:

[..]
Ew, typo :) Wel kut dat je je topic niet meer kan wijzigen :(:(:(
Ik wel

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Is zo'n super-orb of chrome-orb niet te zwaar voor je moederbord, die super-orb is geloof ik 7,2 centimeter hoog en relatief volgens mij ook wel zwaar. Houd je moederbord dat wel of moet je dat ding op een bepaalde manier hangen in je comp.??

Verwijderd

Yow,
ik heb gister een identiek topic geplaatst, en inderdaad de FOP38 koelt HEEL goed maar je houd die herrie... volgende week word de WBK38 geleverd, en die koelt identiek aan de fop38 (misschien nog wel iets beter) maar hij is ZEKER half zo stil.. ik heb hem al besteld en ik kan hem je zeker ook aanraden. !

Gr. Mr.FlitzZ

Verwijderd

Voor meer info over de WBK of de FOB;

NARWAL COMPUTERS
Apollostraat 23
5047 TV TILBURG
Netherlands
Tel:31-13-5443123
Fax:31-13-5443019
E-Mail:info@narwal.nl

Als ik jou was zou ik gewoon ff bellen.. als je dan nog twijfels hebt.. zoek dan o tweakers ff naar een re- preview over de FOB/WBK38 koeler

Suc6 me je keuze :P
Pagina: 1