Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een qtec 8020 en tt5 (legaal)..Mijn gps muis is mij ontstolen dus ik heb een andere gps muis moeten kopen. TT5 hekent de muis en navigeren gaat ook goed.....totdat ik bijv in de buurt van hengelo zit, valt het gps-signaal uit...BT-verbinding met de muis is er nog wel..Ook gebeurde het net voordat ik een afslag moest nemen naar zwolle...ook hier viel hij ineens weg..Merk GPS muis post ik nog wel, hij ligt nl nu nog in mijn auto..

Iemand ook ervaring mee gehad?

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Ja, maar ik heb een CF muis waar het CF deel van afgebroken is, en het af en toe de connectie (fysiek) verliest. En 's avonds tussen 20:00 en 21:00 heb ik slecht ontvangst, maakt niet uit wat het weer is, vooral rond 20:30 (Rotterdam).

Wat betreft jou probleem, het zou kunnen dat:
- Er een sterke straling in de buurt is
- Er veel bomen zijn
- Er toevallig weinig/geen satellieten zichtbaar zijn
- Er veel flats in de buurt zijn
- Je hebt warmtewerende ruiten (modernere auto's met airco ipv arko)
- Er is een los contactje in de GPS muis
- Het regent
- Hengelo?!?!?!?!?! ;)

Welke het is, geen idee. Is het gedurende een langere tijd, of een specifieke tijd? Kijk eens rond in je omgeving naar redenen, als je de connectie verliest.

[ Voor 6% gewijzigd door sariel op 18-10-2006 14:52 ]

Copy.com

Verwijderd

Woon zelf in Hengelo en heb nooit problemen met GPS ontvangst (TomTom GO Classic -met externe antenne- en TomTom ONE New Edition). Waar in de buurt van Hengelo valt het ontvangst weg? Het zou misschien kunnen dat de 125 meter hoge zendmast van RTV Oost (naast van der Valk) stoort :?

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/3/32/Zendmast_RTV-Oost_%28nachtfoto%29.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 15:58 ]