Nieuw in de wereld van Console gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
Zucht......

Ik ben nieuw in de console wereld, en weet op dit moment niet meer wat ik moet doen.
Met mij zijn er ongetwijfeld meer personen die het onderstaande verhaal begrijpen, en met hetzelfde probleem lopen.

Koop ik nu een 360 of wacht ik op de PS3?
Het standaard antwoord is "Kijk welke games je liggen en kies daarbij een console".
Maar hoe kan ik nu zien wat mijn genre is als ik geen ervaring heb met wat voor een console dan ook.
Ik heb nog nooit op een console gegamed, en zou ook niet weten hoe deze ervaring is.

Het standaard antwoord van "Probeer dan eens een Xbox Xbox360 of een PS2 uit" gaat ook niet op aangezien ik niemand ken die een dergelijke console heeft.
De demo consoles die bij de diverse winkels staan, zijn 9 van de 10 keer bezet, staan uit, of zijn defect.

De optie om beide consoles te kopen is er ook niet aangezien ik helaas nog geen geldboom in mijn tuin heb staan.

Hoe weet ik nu als newbie welke console mij het beste ligt?
Ik heb verder geen voorkeur voor Microsoft, of voor Sony.

Dit topique start ik niet om een flamewar te ontlokken tussen de PS Fanboys/girl en de MS Fanboys/girls, en daar is dit topique dus ook niet voor bedoeld!!!!

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Nou ja, simpel gezegd: de 360 is er nu, is betaalbaar en heeft een breed scala aan verkrijgbare games.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Je weet toch wel wat je leuk vind. En 130 euro voor een ps2 is toch geen geld om consoles uit te proberen :)

Dan heb je ruime keuze uit games en kan je vanales proberen. Dan kan je kijken wat er verder nog rond gaat in de gaming wereld en kan je ergens volgend jaar verder kijken wat je wilt gaan doen in de wondere wereld van console gaming.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:10
in de winkel kijken heeft ook geen zin want voor de ps3 is er nog niets en de ps2 worden straks geen spellen meer voor gemaakt. wil je er nu een dan lijkt me een xbox 360 het beste

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger kon je die dingen huren bij de videotheek met een bepaalde borg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:49:
Vroeger kon je die dingen huren bij de videotheek met een bepaalde borg.
Kijk dat zou een geweldige uitkomst zijn.
Zal eens informeren bij onze videotheek of ze dit ook doen.

Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34
disjfa schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:48:
Je weet toch wel wat je leuk vind. En 130 euro voor een ps2 is toch geen geld om consoles uit te proberen :)

Dan heb je ruime keuze uit games en kan je vanales proberen. Dan kan je kijken wat er verder nog rond gaat in de gaming wereld en kan je ergens volgend jaar verder kijken wat je wilt gaan doen in de wondere wereld van console gaming.
Als het om het uitproberen gaat kan hij beter een xbox kopen die is stukken goedkoper en technisch superieur. Spellen zijn ongeveer hetzelfde maar worden overal gedumpt voor spotprijzen omdat de 360 er al een tijd is. Nog een goedkoper alternatief is een gamecube maar daar is niet zoveel software voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 07:29
in de meeste winkels staan die consoles toch opgesteld aan 'n mooi tvtje en kun je de console zelf testen .. er komt wel meer dan alleen game lijstjes kijken denk ik zo (aangezien de meeste games naar alle console komen, idd NIET alle).

Bij de intertoys hier staat volgens mij 'n xbox 360 en 'n ps2 aan 'n tv gekoppeld en kun je gewoon spelletjes op spele .. aan de balie kun je vragen (als het rustig is) of je misschien spel X eens uit mag probere ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar je woont, maar in hoogeveen is er een game winkel waar je naar kan gamen op allerlei consoles. van de nes tot de xbox 360. Het is daar niet zo dat ze of bezet of kapot zijn. Waarschijnlijk zijn er nog wel op andere plaatsen in het land zulke winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
kijk eens wat trailers van games of wat gameshows waar ze ook reviews doen, dan kun je tenminste anderen zien spelen op verschillende systemen.

als voorbeelden noem ik "on the spot" een wekelijkse show op gamespot , kan je downloaden of streamen.
Gamekings: te kijken op tmf of op de gamekings website.
of struin eens rond op gametrailers.com, hier kun je heel veel videos vinden van heel veel spellen voor heel veel systemen, gesorteerd per systeem.

Als je dit een beetje bekijkt kun je voor jezelf hopelijk een beeld vormen van wat je leuk vind en wat je wil doen/hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:54:
Ik weet niet waar je woont, maar in hoogeveen is er een game winkel waar je naar kan gamen op allerlei consoles. van de nes tot de xbox 360. Het is daar niet zo dat ze of bezet of kapot zijn. Waarschijnlijk zijn er nog wel op andere plaatsen in het land zulke winkels.
Ikzelf woon in Zwolle, dus Hoogeveen is nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Helaas is dit een bekend probleem, Sony heeft door het steeds maar uit te stellen zelf veroorzaakt.

Waar je moet naar kijken is games...veel games die vroeger Exclusief voor de Playstation waren hebben zich nu ook op de Xbox360 laten zetten. Want ja...daar zijn ook gamers.

Titels als Grand theft Auto en een paar andere die zeker de doorslag gaven zijn over gegaan op de Xbox360.

Dus als je nu een xbox360 koopt mis je weinig..maar weinig games zijn Exclusief voor de PS3.
Als je echt denkt dat de PS3 meer te bieden heeft dan wacht je nog een paar maanden om te kijken wat de PS3 te bieden heeft.

Oh ja nog een voordeel, nu dan... op de Xbox360 zijn nu al de de tweede generatie games uit, de eerste generatie zijn vaak als babies, gebruiken vaak niet de volledige potentieel van de console. De tweede generatie die gebruikt pas echt de volledige mogelijkheden van een console.

Long talk, anyhow! Je krijgt mijn punt hier als je nu een next gen console wilt kopen is de xbox360 een goede keus. Als je echt denkt dat de playstation 3 de topper wordt...dat wacht je gezellig af.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
Even een update,

Ik ben nu bij 3 grote videotheken geweest die ook console games verhuren, echter hebben deze geen Xbox360 die ze verhuren.
Zoals het er nu naar uitziet wacht ik wel op de PS3 reviews zodra deze gelaunched wordt in Amerika en dergelijke.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Opzich vind ik dat wel een beetje weird...

Je hebt nog nooit op 'n console gespeeld en wilt gaan wachten op de PS III a 600 euro :|

Ik heb 2 weekjes geleden nog een Playstation II gekocht voor 160 euro!
Ben ik superblij mee, zijn veel gave games op (voor 20 euro) en ziet er nog is strak uit ook!

Eventueel zou je een Xbox kunnen overwegen! Gaat ongeveer 't zelfde verhaal bij op...

Als je gewoon gelijk wat meer geld te besteden hebt koop je een Xbox 360 maarja waarom gelijk een Xbox 360? Je hebt zelf nog nooit op een Xbox gespeeld en daarmee zul jij echt het verschil niet zien tussen een normale Xbox of een Xbox 360 (vind ik persoonlijk dan) en 't kost weer meer geld...

Je zou ook kunnen wachten op de Nintendo Wii, kost bij de introductie 250 euro maar,
bevat ook spellen a la mario en dergelijke. Dus geen ruige shooters die je wel op de PS / Xbox hebt..
Voor de rest zal de Wii een heel ander genre qua games hebben dan de PS / Xbox hebben!

Als advies aan jou zeg ik persoonlijk: Koop nu een PS II / Xbox met 2 / 3 spellen voor 200 euro!

Als je dan na een paar maanden denkt dat je toch een fanatieke gamer bent/ gaat worden kun je je huidige PS II / Xbox verkopen en koop je een Xbox 360, Wii of PS III (die in mijn opinie nog steeds te duur is)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 30-10-2006 11:32 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:07

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Even een gekke vraag, waarom overweeg je geen Nintendo Wii? Extreem betaalbaar, iets totaal nieuws en met spellen in het genre van 'effe een kort potje' en ook voor de urenlange gameplay.

Je zegt wel welke console moet ik kopen, maar je zegt niet wat voor spellen je zoekt. Speel je nu op de PC games? Wat voor?

Wat ik je kan aanraden: ga bij vrienden eens wat gamen. Of huur er eentje. Videoland heeft dacht ik wel een 360, iig de games zeker. Inlezen in reviews is leuk, maar ach, reviews en hun scores zijn één ding, het spel daadwerkelijk spelen is het andere.

En inderdaad, overweeg eens een 'oude' console als een Xbox 1, GameCube of PS/2. Zo kun je goedkoop (2e hands sets iets van 200 euro incl stapel games) leuk beginnen. En mocht je 'meer' willen met je console, dan is een Xbox1 met een chip er in en Xbox Media Center er op echt onwijs kikke. Zo kun je Games draaien, je films kijken en muziek luisteren. Alles vanuit een strak dashboard.

[ Voor 25% gewijzigd door sebastius op 30-10-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Op 24, 25, 26 november is de Gameplay 2006 [Jaarbeurs Utrecht] mischien kan je daar een kijkje nemen?
Daar kan je meerendeel van de consoles uitproberen

[ Voor 6% gewijzigd door -Mike- op 30-10-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-10 11:07

Basszje

Reisvaap!]

Ik kan mij niet voorstellen dat je niet weet welk genre je wel aanspreekt eerlijk gezegd. Speel je wel eens spellen op de PC? Dan kan je daar al een beetje rekening mee houden. Alleen moet je dan op een console oneindig prutsen met onhandige controllers. Overigens kan je ook nog overwegen om optie 3, de WII te halen. Die is ook meer bedoeld voor beginners geloof ik :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Basszje schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:36:
Overigens kan je ook nog overwegen om optie 3, de WII te halen. Die is ook meer bedoeld voor beginners geloof ik :P
Nou al zie je de besturing van bv Metroid Prime Hunters op de Wii vind ik dat niet voor beginners..
Wat ik dus wel zei is dat de Wii een scala aan games gaat brengen en dat moet je keus zijn

@ TS: Zoek anders eens op de Google-video-player/ Youtube naar filmpjes van de desbetreffende consoles! Staan vaak filmpjes op waarbij je kunt zien hoe de besturing bij welk spel is!!

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 30-10-2006 11:43 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
Ik moet zeggen dat ik op de PC vrij weinig games speel, aangezien die toch allemaal niet meer vlekkeloos lopen op mijn PC, en aangezien ik geen zin heb om geld uit te geven aan een High end videokaart/systeem wil ik dus vanaf nu gaan gamen op een console.
Maar de games die ik gespeeld heb zijn bijna allemaal in het shooter hokje onder te brengen.

Ik heb ook serieus overwogen om een PS2 te kopen, aangezien dit 1 van de meest verkochte consoles is.

Echter heb ik de (irritante) neiging dat als ik iets aanschaf, het ook gelijk het nieuwste van het nieuwste moet zijn, oftewel ik geef liever 400 euro uit aan een Xbox360, dan 150 euro voor een PS2, omdat ik bang ben dat ik er toch spijt van krijg, en niet liever die Xbox360 of PS3 had gehad.

Of ben ik nu de enige die zo denkt?
B1gk1ller schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:31:
Op 24, 25, 26 november is de Gameplay 2006 [Jaarbeurs Utrecht] mischien kan je daar een kijkje nemen?
Daar kan je meerendeel van de consoles uitproberen
Kijk dat is een goede optie!
Die ga ik zeker weten bezoeken

[ Voor 17% gewijzigd door Semper Fight op 30-10-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Electra schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:46:
Echter heb ik de (irritante) neiging dat als ik iets aanschaf, het ook gelijk het nieuwste van het nieuwste moet zijn, oftewel ik geef liever 400 euro uit aan een Xbox360, dan 150 euro voor een PS2, omdat ik bang ben dat ik er toch spijt van krijg, en niet liever die Xbox360 of PS3 had gehad.

Of ben ik nu de enige die zo denkt?
Neehoor zo'n type'je ben ik ook! Altijd het nieuwste van het nieuwste!

Maarja heb toch 'n PS II gekozen omdat:
- Hij is dus toch goedkoper
- Zijn al onwijs veel gave games voor
- Games hebben een leuk budget
- Eer de PS III uitkomt is het tig maanden verder
- De eerste generaties PS III's zullen weer bugs bevatten

Zodoende heb ik nu gekozen voor 'n PS II waar ik dan 'n half jaartje op speel...
In die tijd is de PS III goed leverbaar voor 'n leuke prijs en zonder bugs en dan koop ik die...

Uiteraard kun je de Xbox 360 nog in overweging nemen mja die is dan 400 euro...
PS III kost bij de introductie 600 euro en bevat weer BlueRay-functies...

Zodoende kun je aan de gang blijven gaan lijkt mij!

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 30-10-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eqidna
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-09 12:57

eqidna

Improvement in Progress

Laat eens weten welke genres of games je (vroeger) op PC speelde en waar je veel plezier aan beleefde?
Waren het meer de epische, verhaalgebonden RPGs zoals Baldur's Gate of Morrowind, meer RTS games zoals Command&Conquer of Warcraft, race- of sportgames of First Person Shooters zoals Half-Life, Doom of Quake?

Ik ben zelf in de consolewereld binnengetuimeld door heel vroeger bij kennissen en familie op de NES en SNES te spelen of op de SEGA systemen. Later heb ik me een GameBoy Advance gekocht met wat games en zo was de overstap naar GameCube erg snel gemaakt natuurlijk.

Momenteel heb ik dus een GBA, GC en DS, telkens met uiteenlopende soorten games. Ik ben zelf een liefhebber van de Metroid reeks (Shooter/Adventure/Exploration mix) en Zelda (erm.. Zelda? ;)) alsook van meer de party- en platformgames zoals Mario varianten. Ook iets meer unieke games zoals Shadow of the Colossus op PS2 weten mij enorm te bekoren en ook Final Fantasy VII vond ik een dijk van een spel. Op PC vond ik vooral Baldur's Gate reeks (in het algemeen RPG games) en FPS games wel te pruimen en meer recent ook de RTS games. Sport- en racegames zeggen me minder.

Misschien kan dit een leidraad zijn:
- Speel je graag unieke games, dan ben je op dit moment goed af met een PS2 (Okami, Shadow of the Colossus) of een Wii (Op Wii kan je ook GC games spelen, wat je meteen een budget optie geeft -wel een GC controller kopen best- en gamereeksen zoals Metroid en Zelda)
- Speel je liefst race/sportgames dan ga je imho beter voor een PS2/X360 of wachten op de PS3 (indien je daar het geld voor hebt, voordeel bij de PS3 is ook dat je PS2 games kan spelen, wat je meteen een hele hoop aan budgetgame opties geeft en net zoals bij GC zitten daar een hele hoop parels bij)
- FPS games... Ligt imho niet zo fantastisch bij consoles, maar Xbox(360) probeert met dit genre toch wat spelers naar hun kamp te lokken. Mij liggen ze niet zo, geef mij maar de PC controls, maar Wii biedt hiervoor misschien het betere alternatief imho. Afwachten wat dat wordt natuurlijk!
- RTS games zijn naar ik weet niet zo fantastisch op console, maar de "Batallion Wars" reeks van Nintendo wordt vrij enthousiast onthaald.
- (japanse) RPG games: PS2 en X360 en GC. Hier moet je vooral nagaan welk spel je wil, want hier is voor mij zoveel verschillende keuze in dat het in principe niet zo uitmaakt. PS heeft natuurlijk wel de Final Fantasy reeks, waar binnenkort FF XII in uitkomt en die zou de moeite moeten zijn.

Deze post begint lang te worden, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik zelf ga 8 december de Wii in huis halen en dit omdat ik mijn hart een beetje verloren ben bij Nintendo en uit budgettaire overwegingen. Bovendien komen Zelda en Metroid naar deze console en dat zijn voor mij persoonlijk, na de Baldur's Gate en Fallout reeksen de beste gamereeksen.
Hou bij je keuze rekening met backwards compatibility, zodat je ook oude glories kan spelen. PS3 zal zo PS2 games kunnen spelen, X360 een aantal Xbox games en Wii zal met GC disks overweg kunnen. Persoonlijk vind ik de PS3 op dit moment nog te duur en heeft X360 te weinig overtuigende titels in zijn arrangement. De PS2 is nog steeds een dijk van een console en de GameCube van hetzelfde. Wii lijkt mij tov GC wel de betere keuze dan.

Overweeg dus zeker ook de Nintendo alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
Dit soort praktijken zien we hier liever niet aangeprezen worden ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 30-10-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
Vroeger speelde ik zeer veel adventure achtige games.
Ook veel FPS games zoals MoH, BF1942, GTA enz.
Spellen zoals Dead Rising voor de Xbox360 spreken me wel aan.

Maar ik wil ook wel eens wat nieuws ervaren.

De optie die hierboven genoemd werd om voor 300 euro een videokaart te kopen heeft geen zin, aangezien ik dan ook weer een nieuw mobo en proc moet aanschaffen dan.
Ook heb ik het tweakgevoel een beetje verloren ten opzichte van vroeger, en heb geen zin om dit allemaal weer uit te gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

En waar neig je nu naar...?

Toch een Xbox 360 zoals je hierboven lijkt aan te geven...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
CLB schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:17:
En waar neig je nu naar...?

Toch een Xbox 360 zoals je hierboven lijkt aan te geven...?
Ik neig nu toch meer naar FPS zoals GTA, Scarface enz.
De Xbox360 heb ik serieus overwogen, echter denk ik toch dat ik nog even wacht op de launch van de PS3.

Verder ga ik naar alle waarschijnlijkheid vanavond in Zwolle bij de MediaMarkt een Xbox360 uitproberen. Maatje van mij werkt daar en die kan daar wat regelen m.b.t het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Koop een tweedehands PS2/XBOX en gamecube met een hele rits games. Kan je lekker games spelen en ben je echt een heel stuk goedkoper uit!!

De games zijn echt niet veel veranderd hoor, alleen maar de graphics!

[ Voor 26% gewijzigd door Kurios op 31-10-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:24
Ik denk er nieteens over na. Als ik een console wil ga ik naar de winkel. Speel op de console en koop welke mij bevalt. Heb ondertussen alle gehad (behalve xbox) ben geen xbox man, maar moet zeggen dat de PS mij het beste bevalt en zal dus ook een PS3 kopen ipv een xbox :)
Niet nadenken gewoon kopen, al heb je er nooit op gespeeld weet je niet wat het is, je weet dus ook niet wat je mist (zelfde met sex :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:12

Kroontje

...

Als je eens in Meppel in de buurt bent kom je maar eens langs waaien en de XBOX360 proberen, heb een aantal spellen en een tv die de graphics van de 360 goed tot zijn recht laat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
ID-College schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:59:
Ik denk er nieteens over na. Als ik een console wil ga ik naar de winkel. Speel op de console en koop welke mij bevalt. Heb ondertussen alle gehad (behalve xbox) ben geen xbox man, maar moet zeggen dat de PS mij het beste bevalt en zal dus ook een PS3 kopen ipv een xbox :)
Niet nadenken gewoon kopen, al heb je er nooit op gespeeld weet je niet wat het is, je weet dus ook niet wat je mist (zelfde met sex :P)
Hehehehehehehhe helemaal correct, maar goed ook als je begint met sex dan kies je toch een partner uit die er ook leuk uitziet en "het" goed doet?
Of maakt het voor de 1e keer niet uit? hahahahahaha ;)
Kroontje schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:02:
Als je eens in Meppel in de buurt bent kom je maar eens langs waaien en de XBOX360 proberen, heb een aantal spellen en een tv die de graphics van de 360 goed tot zijn recht laat komen :)
Bedankt voor het aanbod :)
Kom regelmatig in Meppel, aangezien mijn vriending daar werkt.
Mocht het vanavond nou niet lukken in Zwolle dan laat ik het wel weten :)

[ Voor 24% gewijzigd door Semper Fight op 31-10-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:12

Kroontje

...

Electra schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:08:
[...]

Hehehehehehehhe helemaal correct, maar goed ook als je begint met sex dan kies je toch een partner uit die er ook leuk uitziet en "het" goed doet?
Of maakt het voor de 1e keer niet uit? hahahahahaha ;)

[...]

Bedankt voor het aanbod :)
Kom regelmatig in Meppel, aangezien mijn vriending daar werkt.
Mocht het vanavond nou niet lukken in Zwolle dan laat ik het wel weten :)
DM me dan maar, succes vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Hey nog een zwollenaar :P
Gezellig :)
Ik ben nog wel eens in Emmen. Bij het station daar zit een friettent genaamd "Wichters" waar een PS2 opgesteld staat. Als je daar wel eens in de buurt komt, kan je daar wel ff met een patatje met gaan zitten en spelen :)

Trouwens, ik zou gewoon gaan voelen welke controller je fijn vind.
Op basis van games kan je eigenlijk wel elke console nemen omdat ze allemaal wel games hebben in alle genres (toch?)

[ Voor 26% gewijzigd door McKaamos op 31-10-2006 15:24 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
Nou mensen, ik denk dat ik er uit ben!
Het wordt een Xbox360, damn wat een mooi ding is dat zeg!
Ik heb vanavond gespeeld op de:

GameCube
Playstation 2
Xbox360

De Xbox360 controller lag mij het lekkerst in de hand.
Nu nog even wachten tot de eindejaarsuitkering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-10 10:07
tja je vergelijkt natuurlijk wel verschillende generaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:24
ik heb een xbox en woon in zwolle. Je mag hem best eens uit kunnen proberen...

Qua games komen de beide consoles echter wel heel dicht bijelkaar natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Electra schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:34:
Nou mensen, ik denk dat ik er uit ben!
Het wordt een Xbox360, damn wat een mooi ding is dat zeg!
Ik heb vanavond gespeeld op de:

GameCube
Playstation 2
Xbox360

De Xbox360 controller lag mij het lekkerst in de hand.
Nu nog even wachten tot de eindejaarsuitkering ;)
Niets mis met een Xbox360, leuke games goede online service..niet gratis maar toch!

Het is zeker geen slechte keuze ik hoop dat de games die er zijn je goed liggen, pc gamen..en console gamen is toch anders. Bij de console is de controle vaak toch net iets anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-10 08:32

DonMetal

Doet Iets Met Media

ik hoorde laatst over de Wii: Voor de prijs van een standaard Xbox 360 + 1 game koop je een Wii: volledig uitgerust met alles er op en eraan + een shitload games

Misschien ook een mogelijkheid voor een redelijke prijs

Dit is wat ik laatst van iemand hoorde

[ Voor 12% gewijzigd door DonMetal op 31-10-2006 22:27 ]

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
zezke schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:00:
tja je vergelijkt natuurlijk wel verschillende generaties
Daar heb je gelijk in, maar ik heb begrepen dat de controller van de PS3 praktisch gelijk is aan die van de PS2. De controller van de Xbox360 lag gewoon beter in mijn hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Electra schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:07:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar ik heb begrepen dat de controller van de PS3 praktisch gelijk is aan die van de PS2. De controller van de Xbox360 lag gewoon beter in mijn hand.
de controller van de PS3 is lichter, draadloos en heeft die tiltfunctie. Misschien speelt dat wel veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:01

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Snap zoals vele niet waarom de Wii totaal buiten beeld gelaten wordt :S :?

-Nieuwe generetie console (+ NIEUWE (geen next gen ;) ) graphics ;) )
-Nieuwe manier van besturen
-Nieuwe en bekende games
-Leuke prijs+ extra's bij launch voor 250 euro. (controller(s)+ game)
-Mooi uiterlijk

Dus waarom deze totaal over het hoofd zien ?

[offtopic]

Overigens vind ik"opgepoetste GC graphics OOK wel een beetej overdreven getuigen de volgende screens:

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/727/727812/super-smash-bros-brawl-20060823080620866.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/727/727812/super-smash-bros-brawl-20060823080620318.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Notna op 01-11-2006 10:11 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Notna schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:31:
Snap zoals vele niet waarom de Wii totaal buiten beeld gelaten wordt :S :?

-Nieuwe generetie console (+ graphics dus ;) )
-Nieuwe manier van besturen
-Nieuwe en bekende games
-Leuke prijs+ extra's bij launch voor 250 euro. (controller(s)+ game)
-Mooi uiterlijk

Dus waarom deze totaal over het hoofd zien ?
De Wii heeft geen next-gen graphics :) Eerder iets opgepoetste Gamecube graphics.

Nintendo wil er niet op in zetten, en kan daardoor de console goedkoper aanbieden.

De rest van je lijstje klopt helemaal overigens.

Ik wacht er even mee. Ik had een pre-order staan, maar ging toch wat twijfelen over de besturing. Ik wacht een maand na release, en ga dan eens kijken of mensen het na 1 maand zwaaien nog steeds leuk vinden.

@topicstarter:

De 360 is een goeie keus. Ik vermaak me er elke dag mee. Ik zou niet nog een half jaar wachten op de PS3, als je nu wilt starten met gamen :)

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 01-11-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 01:20
Ik zou ook voor een PS2 gaan, als ik van jou was. Om te beginnen heeft de PS2 een bewezen track record. Je weet 100% zeker dat je tientallen prachtige games kunt kopen en dat voor een belachelijk lage prijs (eBay e.d. staan er vol van). Voor de prijs van een 360 met 5 games, heb je een PS2 met 100 games. Het enige nadeel is dat je dan soms niet weet welk game te spelen, of gefrustreerd geraakt van al die games die je nog wil (uit)spelen :).
Er zijn ook een aantal argumenten tegen PS2.
  • Als je online wil gamen, zou ik de PS2 afraden. Het online gebeuren van de PS2 trekt echt wel op niet veel, zeker als je het vergelijkt met XBox Live. De 360 is op dat vlak wel zaaaalig.
  • Als je een HDTV hebt, zou ik ook de PS2 afraden. Gewone PAL-beelden zien er eigenlijk altijd redelijk belabberd uit op een HDTV (slechter dan op een CRT) en als je dan daar nog eens 360 beelden naast zet, wordt het verschil wel enorm. Op een gewone TV daarentegen is het verschil in beeld tussen PS2 en 360 het grote prijsverschil niet waard.
PS: een voordeel van vandaag een PS2 is ook dat je op de PS3 ook je PS2 games zult kunnen blijven spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 02-11-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Twixie schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:59:
Ik zou ook voor een PS2 gaan, als ik van jou was. Om te beginnen heeft de PS2 een bewezen track record. Je weet 100% zeker dat je tientallen prachtige games kunt kopen en dat voor een belachelijk lage prijs (eBay e.d. staan er vol van). Voor de prijs van een 360 met 5 games, heb je een PS2 met 100 games. Het enige nadeel is dat je dan soms niet weet welk game te spelen, of gefrustreerd geraakt van al die games die je nog wil (uit)spelen :).
Er zijn ook een aantal argumenten tegen PS2.
  • Als je online wil gamen, zou ik de PS2 afraden. Het online gebeuren van de PS2 trekt echt wel op niet veel, zeker als je het vergelijkt met XBox Live. De 360 is op dat vlak wel zaaaalig.
  • Als je een HDTV hebt, zou ik ook de PS2 afraden. Gewone PAL-beelden zien er eigenlijk altijd redelijk belabberd uit op een HDTV (slechter dan op een CRT) en als je dan daar nog eens 360 beelden naast zet, wordt het verschil wel enorm. Op een gewone TV daarentegen is het verschil in beeld tussen PS2 en 360 het grote prijsverschil niet waard.
PS: een voordeel van vandaag een PS2 is ook dat je op de PS3 ook je PS2 games zult kunnen blijven spelen.
Waarom zou je dat doen?

Als je op die manier denkt, kan je de komende jaren beter op je Xbox/Gamecube/Ps2 blijven spelen. Spellen worden daarvoor steeds goedkoper, en je hebt nooit alles gespeeld.

Echter, als je nu wil instappen, waarom niet lekker bij de tijd zijn.

Behalve als budget een probleem is, zou ik altijd een nieuwe console halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
Mensen ik heb vanavond de knoop doorgehakt.
Het is de Xbox360 Saints Row pack geworden!!

Aansluiten en spelen! in 1 woord geweldig.
Al moet ik wel gigantisch aan die camerastand wennen in Saints Row die je zelf kunt bedienen met je rechter duim.
Dit loopt nog niet vlekkeloos.

Is dit bij elke game zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Electra schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:50:
Mensen ik heb vanavond de knoop doorgehakt.
Het is de Xbox360 Saints Row pack geworden!!

Aansluiten en spelen! in 1 woord geweldig.
Al moet ik wel gigantisch aan die camerastand wennen in Saints Row die je zelf kunt bedienen met je rechter duim.
Dit loopt nog niet vlekkeloos.

Is dit bij elke game zo?
Mmm Saint Row, nou dat is een goede keuze en de reviews zijn er zeer goed over ;)

En het is toch een soort game om van te houden natuurlijk, je zal snel genoeg wennen aan de controlls en genieten val je Xbox 360. Zodra je de feeling hebt zal de camera geen probleem meer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Nee, sommige camera`s kun je bedienen met je rechter middelvinger.

Wat een vraag. Dat is gewoon per game opgelost. Lees een keer over een game en je kan al je vragen die je hier stelt al teniet doen. Maargoed, dat kon 2 maanden geleden ook al :P

Verder plezien met je xdoos. Als je over een paar maanden hem zat bent moet je niet hier komen zeuren dat we je niet beter hebben geholpen :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
disjfa schreef op woensdag 08 november 2006 @ 01:38:
[...]

Nee, sommige camera`s kun je bedienen met je rechter middelvinger.

Wat een vraag. Dat is gewoon per game opgelost. Lees een keer over een game en je kan al je vragen die je hier stelt al teniet doen. Maargoed, dat kon 2 maanden geleden ook al :P

Verder plezien met je xdoos. Als je over een paar maanden hem zat bent moet je niet hier komen zeuren dat we je niet beter hebben geholpen :P
Hahahahhahahahahahahha ik ben dit nog lang niet zat.
Sterker nog, mijn vrinding wou er niks van weten, ma naar gisteren wil ze ineens een 2e controller hebben en een racegame 8)7 "Dan kan ik jou lekker uitdagen" zei ze.

Nooit verwacht dat zij dit ook zo leuk zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 01:20
Sterker nog, mijn vrinding wou er niks van weten, ma naar gisteren wil ze ineens een 2e controller hebben en een racegame 8)7 "Dan kan ik jou lekker uitdagen" zei ze.
Enkel zien dat ze wegblijft van de Marketplace, of voor je het weet zit ze elke dag Bejeweled of zo te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:30
Electra schreef op woensdag 08 november 2006 @ 08:50:
[...]

Ik heb hetzelfde met mijn vriendin. Eerst zwaar tegen gamen. En nu vollop aan de COD2 (en vanaf vanmiddag COD3).

Veel plezier met je xdoos en misschien tot ziens via Xbox Live

[ Voor 192% gewijzigd door Dennis_k op 08-11-2006 14:51 . Reden: nutteloze reply ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Electra schreef op woensdag 08 november 2006 @ 08:50:
[...]

Vergeet ook niet gewoon demo's te downloaden.

Mensen willen graag meteen spellen halen. Echter, er staan inmiddels 60 demo's online, waarvan een aantal hele goede. Hierdoor kan je rustig bepalen wat je leuk vind, en welk type console game bij jou past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
Twixie schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:09:
[...]

Enkel zien dat ze wegblijft van de Marketplace, of voor je het weet zit ze elke dag Bejeweled of zo te spelen :).
OMFG dat spel speelt ze nu al zowat elke dag op de PC......... 8)7
Dennis_k schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:48:
[...]

Ik heb hetzelfde met mijn vriendin. Eerst zwaar tegen gamen. En nu vollop aan de COD2 (en vanaf vanmiddag COD3).

Veel plezier met je xdoos en misschien tot ziens via Xbox Live
Bij mijn vriendin was het de hele tijd van "goh heb je dat nou echt nodig? kun je dat geld niet ergens anders voor gebruiken?" enz.
Maar nu komt ze er toch echt op terug.
PWM schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:14:
[...]

Vergeet ook niet gewoon demo's te downloaden.

Mensen willen graag meteen spellen halen. Echter, er staan inmiddels 60 demo's online, waarvan een aantal hele goede. Hierdoor kan je rustig bepalen wat je leuk vind, en welk type console game bij jou past.
Dat gaan we zeker weten doen, echter moet ik nog even kijken hoe ik de Xbox aan ga sluiten op internet, aangezien het een moeilijke plek is om bij te komen met een UTP kabeltje.
En ja ik weet dat er een wireless module is, maar toch wil ik hem bedraad hebben.

[ Voor 71% gewijzigd door Semper Fight op 09-11-2006 11:29 ]

Pagina: 1