Arctic Silentium T3 niet meer leverbaar, welk alternatief?

Pagina: 1
Acties:

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
De Arctic Silentium T3 die ik nu al zo'n 3 maand in bestelling heb staan blijkt niet meer leverbaar te zijn. Uit de vele reviews bleek dat deze kast het beste in zijn soort is. Welke kast zal ik nu kiezen?

Eisen:
- moet echt een stille kast zijn!
- mag zo rond de 80 euro kosten, goedkoper is natuurlijk ook fijn :)

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• utilman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 13:50
Artic Cooling is nu met een PRO versie gekomen. Grootste veranderingen zijn een 120mm fan bij de voeding ipv 2x 80mm, en een andere HD-silencer. Prijs zo rond de 90 euro. T2 is me altijd super bevallen. Misschien koop ik binnenkort een een paat T4 kasten (pro versie) met wet nieuwe hardware.

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04-2025
pricewatch: Arctic-Cooling Silentium T1 Pro (ATX, 500W, Zilver/zwart)

Op het moment de T1 Pro, ik heb ook al naar Digitique gemaild of hij leverbaar wordt.

Zie voor alle versies de Arctic Cooling site:

http://www.arctic-cooling.com/pc_case1.php

Ik zit er ook over te denken de T1 te kopen.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 10:50
utilman schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 01:19:
Artic Cooling is nu met een PRO versie gekomen. Grootste veranderingen zijn een 120mm fan bij de voeding ipv 2x 80mm, en een andere HD-silencer. Prijs zo rond de 90 euro. T2 is me altijd super bevallen. Misschien koop ik binnenkort een een paat T4 kasten (pro versie) met wet nieuwe hardware.
Ik zie op de plaatjes op de site dat daarin de ventilator van de voeding niet meer naar beneden blaast maar naar de voorkant van de computer. Hierdoor zit de HD-muffler nu ook boven de voeding en kan deze 2 harddisks herbergen :)

Op beide punten had een reviewer opmerkingen, en die zijn zo te zien dus opgelost :)

edit: ook lijkt volgens de handleiding de kast open te kunnen zonder hem uit zijn voetstuk te halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 05-01-2007 23:53 ]

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2025