Toon posts:

AMD+DDR: Wanneer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee of er hier in de lage landen al AMD-760-of-zo-moederborden te koop zijn? Of wanneer dat eventueel wel het geval zal zijn? (Ik lees hier nu al meer dan een maand allerlei berichten en reviews over, maar zie er nog niets over in prijslijsten.)

Idem voor PC2100-geheugen.

Het lijkt mij in elk geval de moeite om daarop te wachten ipv nu nog een nieuw KT133-bord aan te schaffen, niet?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:17
Ik ga er ook voor.
Maar volgens informatique en narwal duurt het nog een 1 maand of 2.

Verwijderd

zou ik ook wel eens willen weten, scan nu al dagen sites af naar info over amd761 chipset en athlon DDR procs, ook pc2100 is nog bijna nergens te krijgen

misschien dat er mensen zijn die een online shop weten waar prijzen al staan hiervan?

Alleen informatique wist te melden dat ze de athlon ddr deze of volgende week misschien binnen hadden, maar over pc2100 wordt het daar errug stil

thnx!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:23
Als je echt haast heb kan je ze natuurlijk in Amerika bestellen.

Op de pricewatch zijn al 5 verschillende moederborden te krijgen starten van af 360,-

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor dat de Palomino ook nog ondersteund zal worden door een nieuw moederbord als de Abit-KT7-A-Raid. Klopt dat? Dat bovendien de AMD-760-en-bijhorend-materiaal in het begin weinig stabiel zal zijn, toch wel eerder duur en (ten vroegste) pas over enkele weken op een normale manier verkrijgbaar.

Is het dan eigenlijk toch niet beter om nu zo'n Abit-bord te kopen, dat vol te proppen met SDRam en een >1Ghz-CPU en enkele maanden wachten tot een en ander duidelijker zal zijn rond het eerste, slechts 'iets' snellere voorstel? Misschien al bij al zelfs goedkoper? Indien nuttig kan een Palonimo dan ook nog van pas komen.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik zou nog een maand of twee wachten met het kopen van dit soort spul (= AMD760 met DDR). Het "nieuwe" (price-wise) is er al dan af, de bekendste bugs zijn al weggewerkt - het scheelt gewoon een hoop gezeik.

Geef mij maar een Warsteiner.

Pagina: 1