Probleem met cookies

Pagina: 1
Acties:

• captain007
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-01 22:22
Ik wil even een vreemd probleem melden. Ik zit op een groot bedrijf en ik post zo nu en dan berichten. Daar heb ik ook cookies aanstaan. Maar sinds de databasemerge wil ik wel eens spontaan als een andere user ingelogd zijn. Zo heb ik net per ongeluk een bericht geplaatst als RedSoniq terwijl ik toch echt Captain007 ben. Dus ik moest eerst weer uitloggen en daarna weer inloggen.
Kan de naam van de user in dit bericht nog aangepast worden in het topic 'Toch kerneltoegang Vista voor antivirusbedrijven'?

Ik denk dat het probleem em toch zit in het feit dat er een gemeenschappelijk ip adres is als je naar buiten toe op het internet komt.

Edit: Deze post mag weg, heb ff gequote in bugreport....

[ Voor 15% gewijzigd door captain007 op 18-10-2006 10:46 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is niet mogelijk om de username van een poster direct te veranderen, dat moet gedaan worden door iemand met toegang tot de database, maar gezien de efforts die nogid is om de username te veranderen zal dat niet snel gebeuren. Wat denk ik sneller gaat is dat je de inhoud van de reactie kopieert, wij die verwijderen en jij die reactie opnieuw plaatst als als * captain007 .

Trouwens, ik denk dat je eerder op het systeembeheer op je werk moet zijn vanwege de mengeling van cookies. Na de merge zijn de sessies van alle users verwijderd om dit soort dingen juist te vermijden en het lijkt mij stug dat er opeens iemand ingelogd als iemand anders. Bovendien hoort dit topic niet thuis in Tweakers.net Moddereter Forum, maar in Frontpage Algemeen :).

• captain007
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-01 22:22
Inmiddels reactie nog een keer gepost onder juiste naam. Oude post mag verwijderd worden wat ook in het bericht onderaan staat.

Verwijderd

Omdat het anders dubbel staat heb ik hem getrashed inderdaad.