[ADSL]

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Na aanleiding van raymonvdm in "[ADSL] Overstap XS4ALL naar Euhm ?" heb ik de volgende vragen. Mischien weet iemand van hier de antwoorden al ?

Ik wil overstappen van XS4ALL naar ..... Nu heb ik als een van de opties Demon DSL Express 6/1 ( 36,50) ipv XS4ALL 6/0.768 (59.95)

Maar als ik bij demon op de site de gegevens invul (Postcode en ISDN) met overstappen dan zegtie dat dat niet gaat, doe ik het zonder overstappen dan kan het wel (voor dit gevalletje ga ik hun dan wel bellen)

Maar nu is Demon overgenomen door XS4ALL, heeft het dan nog wel zin om demon te nemen ? Als blijkt dat ik na 3 maanden alsnog 59.95 per maand moet betalen ?

Bij xs4all op de site staat wel dat voor de mensen van Cistron alles is gebleven zoals het was, ookal is xs4all nu de eigenaar.

Verwijderd

raymonvdm schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:38:
Na aanleiding van raymonvdm in "[ADSL] Overstap XS4ALL naar Euhm ?" heb ik de volgende vragen. Mischien weet iemand van hier de antwoorden al ?

Ik wil overstappen van XS4ALL naar ..... Nu heb ik als een van de opties Demon DSL Express 6/1 ( 36,50) ipv XS4ALL 6/0.768 (59.95)

Maar als ik bij demon op de site de gegevens invul (Postcode en ISDN) met overstappen dan zegtie dat dat niet gaat, doe ik het zonder overstappen dan kan het wel (voor dit gevalletje ga ik hun dan wel bellen)

Maar nu is Demon overgenomen door XS4ALL, heeft het dan nog wel zin om demon te nemen ? Als blijkt dat ik na 3 maanden alsnog 59.95 per maand moet betalen ?

Bij xs4all op de site staat wel dat voor de mensen van Cistron alles is gebleven zoals het was, ookal is xs4all nu de eigenaar.
ik zou ff bellen naar demon hoe of wat.

het is wel zo: als jij nu een contract afsluit waarin staat dat je 36,50 betaald, dan kunnen hun dit onmogelijk na 3 maanden omhoog gooien, dit kan pas na een jaar. doen ze dit wel dan mag jij per direct je abbo opzeggen, zij negeren namelijk het contract.

• raymonvdm
Net even gebeld met demon en die weten, euhhm niks

Jongen gaf wel aan dat ze overgingen naar xs4all en volgens hem kan ik ook nog wel een lijn aanvragen en dan heb ik toch een jaar 6/1 voor 30 euro. Maar het kan dus zijn dat als xs4all de voorwaarden aanpast. Ik na 3 maanden mn abbonement al kan opzeggen.

Het is dus een gok van 300 Euro per jaar 8)7

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Nee.

Dat heet contractbreuk, en dat mag niet. Of ze nou overgenomen worden, samengaan, of whatever, jouw bij Demon afgesloten contract blijft geldig.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Ik heb anderhalf jaar geleden ook eens een abonnement bij Demon willen aanvragen. (via BBNed)
Had toen ook dat het met overstappen niet werkte, maar zonder een bestaande internet provider wel.
Heb toen Demon gebeld en dat klopte inderdaad,dus met overstap gaat dat abonnement niet door.
Ze hebben met BBNed een contract dat voor nieuwe abonnementen voordeliger is afgesloten.
In mijn geval kon ik wel een ander abonnement nemen wat veel duurder was, dus dat heb ik toen niet gedaan.

• raymonvdm
Ik kan natuurlijk altijd een 2e telefoonlijn aanvragen en daarop ADSL aanvragen. Dan is dat mijn telefoonlijn die ik ook meeneem als ik ga verhuizen. Kost alleen 9 euro per maand meer. Maar dan heb ik wel mn eigen telefoonlijn.

Mischien nog maar een keer bij tweakdsl kijken O-)

Verwijderd

Demon wordt overgenomen door XS4all dus het lijkt me als je van XS4all af wilt geen goede oplossing.
Zoals ik weet blijf je wel de demon prijs houden voor je account.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 17:22 ]

• raymonvdm
Het is TweakDSL geworden
Pagina: 1