Gateway finder

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Sp00n
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-03 18:37
Bestaat er een programmaatje (of manier) om gateways op te sporen ? Ik zit hier namelijk op mn stage. En het ene deel van het bedrijf kan wel op tweakers.net en het andere deel niet. Ik kan gelukkig nog wel op gathering.tweakers.net en ook via het ipadres van tweakers: 213.......35 alleen ik wil dus niet alleen voor deze zeer belangrijke webstek, maar ook voor andere websteks op het andere, open netwerk zitten.

Ik denk dat deze namelijk zit op een andere gateway. (Of zou het ip afhankelijk zijn ? Wat mij niet lijkt)

Is er een manier om daar achter te komen ? Lukt het niet dan kanik thuis altijd nog een squid proxy draaien... :P

(Vragen aan de netwerkbeheerder doe ik niet om "bepaalde" redenen en vragen aan iemand van "de andere kant" kan ik doen, maar wil wel graag eerst weten of er een manier bestaat om er achter te komen.)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:37

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Er zal wel een reden voor zijn denk je niet :)
MIsschien is er op een ranzige manier tweakers.net geblokkeerd als url.
Je zou dan tweakers.be kunnen proberen.

Maar verder is het company policy, of gewoon een foutieve instelling. En het omzeilen daarvan doen we niet aan mee.
Dus de enige oplossing is: Vraag het de systeembeheerder. Ze bijten echt niet. En als ze niet willen dat je op deze internetsites surft dan hoor je dat vanzelf wel.

Dit topic is gesloten.