Kan 'eigenschappen' niet openen i.v.m. rare muiserror

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Heegenees
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06-2025
Hey,

Ik heb net een slip streamed versie van XP sp 2 geinstalleerd op een desktop.
Ik heb deze xp cd-rom al vaak gebruikt en er nooit problemen mee gehad.
Ook deze keer ging de installatie perfect en doorliep ie alles zonder problemen.
Echter vanaf het moment dat ik me aanmeldde wou de rechter muisknop niets meer doen op sommige plekken.

Als ik bijv. 'rechtermuisknop' op het bureaublad klik dan gebeurd er niets. Klik ik op het bureaublad, houdt ik de knop ingedrukt en sleep ik met de muis dan krijg ik een selectie vak net als bij de linkermuisknop (ik heb gecontroleerd of de muis rechthandig is ingesteld en of andere instellingen in de muis goed staan)

Het is ook niet mogelijk om op de taakbalk te klikken met de rechtermuis. Er gebeurd dan niets.
Ik kan wel met linkermuisknop het startmenu klikken waarna dit opend. Als ik dan met de rechtermuisknop in het start menu klik, krijg ik het witte schermpje wat er altijd komt (openen, uitvoeren als, verkennen, ect) Ik kan ook iedere optie kiezen in dit schermpje.
Bijv. als ik op verkenner ga staan, rechts klik en kies voor openen dan opent ie de verkenner.
Alleen... als ik kies voor de optie 'eigenschappen' opent ie dit niet. Voor geen enkele fucktie / opdracht opent ie het scherm 'eigenschappen'.

Ik heb al geprobeert een andere (usb) muis in te steken. Dit had geen effect

Heeft iemand enig idee waar dit probleem aan ligt of mee te maken heeft?

Alvast bedankt,

Heegenees

Heegenees

• Heegenees
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06-2025
naja dank jullie voor niets :S nieteens 1 reply en de vraag was toch niet zo heel moeilijk geloof ik.
Anyway... ik heb zelf al opgelost,
Windows bleek na de installatie een aantal registerkeys te hebben veranderd (de windowsknop de proppertiesknop en de rechtermuisknop) deze stonden allemaal ingesteld op 1. Nadat ik ze terug had gezet naar 0 en had gereboote klopte alles weer.

_

ps. er kan dus een slotje op dit topic, tnx

[ Voor 5% gewijzigd door Heegenees op 18-10-2006 15:18 ]

Heegenees