gmx email, geen forwarden mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb een gmx emailadres. ik wil hier eigenlijk vanaf, het probleem is echter dat onwijs veel mensen dit adres van me hebben en ik dus niet zomaar vna de een op de andere dag kan switchen (gebruik nu gmail al langere tijd).

Ik ben op zoek naar de forward optie in gmx, maar kan niks vinden. waardeloos dat de site alleen in het duits is, ik spreek geen duits. Heeft iemadn een idee waar ik het kan instellen? of moet ik gmx mailen daarvoor?

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-02 09:09
Misschien kun je dit onder "Mein Account" - "Account stillegen"? Ik ga dit echter niet voor je uitproberen.... ;)

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 07:16
Ik forward mijn oude GMX account ook naar gmail. Zit onder de Filterregeln aan de linkerkant (en dus niet onder Optionen... en dan kiezen voor Neue FilterRegel einrichten.

Success!!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
NightMare schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:23:
Ik forward mijn oude GMX account ook naar gmail. Zit onder de Filterregeln aan de linkerkant (en dus niet onder Optionen... en dan kiezen voor Neue FilterRegel einrichten.

Success!!
tnx! werkt op zich goed, alleen krijg ik nog een irritante gmx melding in het mailtje zelf, kan die eruit gesloopt worden?? :) en wordt alles geforward? dus ook attachments ed?

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 07:16
Alles word geforward.. irritante melding inclusief...