Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !
Denk dat idd met wat meer ondergrond erbij 't nog iets beter was geweest ja. Het was namelijk nog een beetje donker aan de grond; vermoed dat ik daarom dat gedeelte ook meer eruit heb gelaten.
[ Voor 52% gewijzigd door Silent Thunder op 18-10-2006 09:59 ]
Verwijderd
Puik werk Dondertje
(Hebbie 2 ook als wallpaper
Jup, als je nog even het formaat vermeld.
1600x1200

- Maar je maakt wel wat mee! -
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Verwijderd
1280x1024Silent Thunder schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:57:
Thnx redhero!
[...]
Jup, als je nog even het formaat vermeld.
Misschien heb je puur technisch wel gelijk. Maar bijvoorbeeld op #2 vind ik de dieptewerking veel belangrijker, dat je in het midden nog kan doorkijken naar een ander stukje bos. En of er dan links of rechts iets nét niet uitbalanceert is sja... ik vind het persoonlijk weer net te saai als alles zo perfect in evenwicht is.Frogmen schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:06:
Mooie kleuren erg fraai licht wat dat betreft erg goed alleen de composities vind ik niet erg fraai er zit weinig lijnen spel in. Foto 1 had rechts een boom af gemogen Foto 2 lijkt een foto in evenwicht links rechts maar is het net niet Foto 3 Kan rechts een stuk af heb je een mooi verdwijnpunt voor het beekje en loos je oninteressant gras.
Op #3 geef ik je wel gelijk; verbetering is een must. Zal de tips in mijn achterhoofd houden en kijken of ik die laatste nog eventueel anders kan kaderen.
Thnx verder!
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:49:
[...]
1280x1024Alleen jammer dat je niet meer foto's hebt
Ik zal het zo even op maat snijdenDeviator79 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:01:
Zou je ze ook als wallpapers willen aanbieden?
1600x1200
[ Voor 26% gewijzigd door Silent Thunder op 18-10-2006 11:11 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Heb je nog meer? Ben wel benieuwd
Even de eerste pic 1600x1200 + 1280x1024 ready gemaakt; have fun.
http://rapidshare.de/file...orest_1__desktop.rar.html
De rest doe ik ook nog wel
Om van de kleuren zelf nog niet te spreken. Of zijn er bepaalde dingen waar je je belichting/diafragma op afstelt?
Ik zit altijd heel snel aan of een overbelichte straal, of gewoon een zwart bos met een flauw straaltje...
Maar, mijn complimenten!!
One small Uch for a man, one giant Uch for mankind | specs
Ik weet niet in hoeverre je de straal hebt vastgelegd, maar het is meer een kwestie van de cam net onder de juiste hoek richten en de zon langs wat bomen laten scheren. In een te dicht stuk bos kan er veel verloren gaan qua licht; zware bewolking uiteraard ook.
Timing is evenzeer belangrijk; als de zon wat te hoog of te laag staat kan het effect beduidend minder zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Silent Thunder op 31-10-2006 19:59 ]