Toon posts:

HP NC6120 compatible Win.MCE2005?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb nog even een vraag i.v.m. Windows Media Center Edition, mijn vriendin heeft een HP NC6120 en die wilt ook graag Win.MCE2005 erop hebben en ook gebruik ervan maken. Maar er zit een Intel GMA900 128mb Shared vidcard in. Is deze dan ook compatible met Win.MCE2005? Wat zijn jullie ervaringen of weten jullie of dit zal werken ja of nee?

Alvast bedankt!,

djelgrande

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:06
Ik voorzie eigenlijk geen problemen. Is in feite gewoon Windows XP met extra media functies.
Gebruikt ook de gewone Windows XP drivers.

Vereisten zijn:
Processor: 1,6Ghz processor
Videokaart: Volledig DirectX 9 ondersteuning vereist. (Ik geloof dat de GMA 900 dat wel doet)
Geheugen: 265mb

Maar zoals je weet is dit wel het GoT forum. Je moet eerst zelf dingen uitzoeken voordat je hulp vraagt.

Ik heb zelf ook een nc6120 zelf geen problemen ondervonden met MCE2005, ben alleen gillend weggerend en weer terug naar mijn dualboot Windows XP Pro & Linux. Maar dat is persoonlijk.

Opper-prutser

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt FatalZero, dan weet ik dat ik die ook kan installeren. Ja sorry, ik begrijp dat ik dat moet uitzoeken had ook research gedaan, kwam toen bij een lijst met videokaarten wat in 2005 was gepubliseerd waar MCE op zou werken. Vandaar dat ik twijfelde of het wel zou werken met een shared videokaart. Heb ook microsoft gemaild en ook nog eens HP. Volgens Microsoft moest ik bij HP zijn en van HP heb ik nog niets vernomen. Maar als u het ook heeft geprobeerd en alle functies werkten goed dan is dat mooi!