[Spring] ModelAndView naar een div ipv hele pagina?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:57

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Sorry, ik blijf "zeuren", ik heb nu weer een paar uur gekl*** en op Google gezocht, maar ik zit nog met dit probleem:

Ik heb een dispatch-controller die netjes /send/<action> acties afvangt en in een springController.java verwerkt, daar een mooie ModelAndView maakt en terugspuugt. Gaat ook prima, hij zoekt aan de hand van de teruggegeven View welke jsp hij moet renderen.

Maar nu wil ik graag IN een bepaalde pagina, waar een <div> inzit, alleen die div-inhoud wijzigen met de view die terugkomt van de springController. Kan dat? Dus niet "fullscreen", maar <div> (of IFrame als dat makkelijker is).

Thx!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

Je dit kunnen doen met ajax/ ahah om daarmee de content van de div te updaten.

Don't mind Rick

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:57

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
rickmans schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 06:35:
Je dit kunnen doen met ajax/ ahah om daarmee de content van de div te updaten.
Ook in combinatie met die dojo tabcontainer? Iemand een voorbeeld-app daarvan? Ik heb al flink rondgezocht, maar zonder apart framework (a la DWR) lijk ik er niet uit te komen. Please, als iemand nog light in the darkness heeft... thnx.

Edit:
Volgens mij bedoelde ik eigenlijk [Spring] servlet-mapping, werkt dat ook in frames? te schoppen... ;)

[ Voor 12% gewijzigd door spaceboy op 20-10-2006 17:29 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.