BSOD na stand-by

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 12:51

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik weet niet wat er aan de hand is. Maar sinds ik XP opnieuw er vers op gezet heb krijg ik BSOD scherm als ik de PC uit syand-by haal :(

Op dat moment krijg ik dus de volgende melding (verkort):

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

STOP: 0x0000000A ( en nog een paar codes, maar volgens mij zijn die niet van belang)

Er is niets aan mn configuratie veranderd.

Tot nu toe heb ik XP er 3 keer nieuw opgezet me verschillende XP's maar steeds het zelfde.
Waar moet ik naar kijken om dit toch werkend te krijgen :?

iRacing Profile Flickr

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 12:51

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik was al iets meer over dezecode achtergekomen. Er wordt gesproken over o.a verkeerde drivers. Aangezien de optie STAND-BY pas verschijnt na dat de VGA drivers geinstallerd worden dacht ik dat het hier aan lag. Ik had namelijk de laatste versie (Omega Radeon drivers) gebruikt.

Heb toen de oude er op gezet maar probleem is gewoon gebleven :(

Als ik de PC standby zey , vind ik dit eigenlijk erg snel gaan. Vanaf het moment dat ik de knop druk sluit de PC binnen 3 seconden af. Weet niet meer of het vroeger ook zo was.

Aangezien ik de Omega drivers geinstalleerd heb , ga ik eerst de gewone ATI poberen. Ik heb namelijk niets anders geinstalleerd dan de VGA drivers, om enig probleem voor te kunnen zijn.

UPDATE:

Heb gister avond even de ATI drivers geprobeerd , maar nog steeds blauwe scherm als ik het systeem uit stanby haal :(
Aangezien er dus geen ander driver geinstalleerd is (buiten de netwerk drivers) ga ik toch twijfelen of het iets hardware mattig is :|

[ Voor 16% gewijzigd door seninha op 19-10-2006 07:31 ]

iRacing Profile Flickr