Beste forumbezoeker,
D.m.v. de zoekfunctie vond ik geen oplossing en/of tips voor mijn huidige probleem. Vandaar dit topic.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Hardware:
Asus A7D Notebook
1 GB geheugen
Processor AMD Turion 64 Mobile Technology 1,79Ghz
Marvell Yukon 88E8053 PCI-E Gigabit Ethernet Controller
Mijn laptop krijgt geen connectivity met het internet. Ik heb nog een Asus A7D laptop (qua software niet helemaal identiek) en die pakt zonder problemen het internetsignaal op als ik de kabel die vanaf mijn router komt in mijn netwerkpoort stop.
De andere laptop doet het volgende:
- Aquiring network address
- Vervolgens de melding: Limited or no connectivity. You might not be able to access the internet or some network resources
- Hardware devices geeft geen problemen aan met deze controller.
- Heb controller verwijderd en weer opnieuw opgestart en automatisch opnieuw laten installeren. Geen resultaat.
- Laatste driver gedownload vanaf de asus site maar deze is identiek aan mijn huidige driver.
- Krijgt na de melding Limited or no connectivity de volgende gegevens:
Address Type: Automatic Private Address
IP Address: 169.254.0.243
Subnet Mask: 255 255 0 0
Default Gateway: -
Virusscanner uitgeschakeld. Firewall uitgeschakeld.
Heeft iemand voor mij een tip?
Groeten Joost
D.m.v. de zoekfunctie vond ik geen oplossing en/of tips voor mijn huidige probleem. Vandaar dit topic.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Hardware:
Asus A7D Notebook
1 GB geheugen
Processor AMD Turion 64 Mobile Technology 1,79Ghz
Marvell Yukon 88E8053 PCI-E Gigabit Ethernet Controller
Mijn laptop krijgt geen connectivity met het internet. Ik heb nog een Asus A7D laptop (qua software niet helemaal identiek) en die pakt zonder problemen het internetsignaal op als ik de kabel die vanaf mijn router komt in mijn netwerkpoort stop.
De andere laptop doet het volgende:
- Aquiring network address
- Vervolgens de melding: Limited or no connectivity. You might not be able to access the internet or some network resources
- Hardware devices geeft geen problemen aan met deze controller.
- Heb controller verwijderd en weer opnieuw opgestart en automatisch opnieuw laten installeren. Geen resultaat.
- Laatste driver gedownload vanaf de asus site maar deze is identiek aan mijn huidige driver.
- Krijgt na de melding Limited or no connectivity de volgende gegevens:
Address Type: Automatic Private Address
IP Address: 169.254.0.243
Subnet Mask: 255 255 0 0
Default Gateway: -
Virusscanner uitgeschakeld. Firewall uitgeschakeld.
Heeft iemand voor mij een tip?
Groeten Joost