dvd files (.vob) branden met nero.

Pagina: 1
Acties:
  • 8.696 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:10
Hallo,

Ik ben een dvd gedownload in de vorm van een VIDEO_TS map.
Nu wil ik deze branden zodat ik deze in een reguliere dvd speler kan afspelen.

Nu heb ik dat met NERO 7 geprobeerd door het gewoon op een data cd te zetten. Dit zou echter prima werken met een normale pc / media center. Maar in de dvd speler krijg ik een disk error.

Hoe kan ik die .vob bestanden dan toch zo branden dat ik ze in een normale dvd speler kan afspelen ?

(ik dacht ooit eens een scherm van nero gezien te hebben waar je 2 mappen zag (video_ts en audio_ts) en daar sleeptje dan gewoon de bestanden naartoe. Maar die kan ik nergens vinden)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

brand ze eens als een video cd en niet als een datacd. (of DVD). Dat gaat hier altijd goed :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Die 'gedownloaded' dvd zal wel niet legaal zijn. Maar gebruik eens nero express, en kies voor optie: dvd film/movie

Ey!! Macarena \o/

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
DVD-recorder kiezen in Nero, DVD Videobestanden aanklikken. Daarna sleur en pleur je de bestanden der zo in. Branden, klaar.

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
DVDShrink opzoeken, downloaden, installeren, map aanwijzen waar de DVD staat et voila, programma wijst zichzelf.

Je moet wel Nero geinstalleerd hebben, maar met DVDShrink gaat het dan net weer wat makkelijker.

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-12 15:40

EnnaN

Toys in the attic

RaZ schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:00:
Die 'gedownloaded' dvd zal wel niet legaal zijn. Maar gebruik eens nero express, en kies voor optie: dvd film/movie
illegale films downloaden in nederland? is dat nieuw?

maar dvdshrink lijkt me niet nodig? als je het volledig op een data dvd krijgt dan is het geen 8gig, dus dan kun je gewoon voor video_dvd kiezen, en dan laat nero netjes een video_ts map zien (negeer die audio eenheid), en je sleept je meuk gewoon in die map :)

sig

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:10
Een eerdere poging toen ik dit dee via de smartstart leek niet te werken. nu kan ik ze wel gewoon toevoegen. Echter na een paar foutmeldingen is ie dan toch aan het branden.. (kon de DVD norm ofzo niet doen. en nog een niet-kritische fout die het branden KAN misslukken)

Hopelijk doet ie het nu wel :P.

bedankt.
Pagina: 1