Toon posts:

Photogallery opensource (+20000) foto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een fotoarchiefvereniging ben ik op zoek naar een opensource photogallery, het liefst in ASP.NET of PHP icm. MySQL.

Er komen ongeveer 20.000+ (!) foto's in te hangen.

Ik heb natuurlijk al gezocht en ben al flink wat web applicaties tegengekomen alleen geen een app. die 20.000 foto’s met omschrijving ed aan kan. Het moet natuurlijk ook allemaal een beetje overzichtelijk blijven.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Welke heb je al gevonden en waarom voldeden ze niet? Welke legde je die "beperking" dan op? Kan me niet voorstellen dat het je onmogelijk wordt gemaakt veel foto's op te slaan namelijk. Dat een bepaald album er misschien wat traag door wordt is een tweede. We kunnen nu wel gaan beginnen met een boel dingen op te noemen, maar ik zou graag van jou weten wat je al had gevonden en waarom ze niet voldeden voordat we dingen "dubbel roepen"; dat schiet niet zo op he? ;)

Overigens bevind je je in PRG en daar hebben we het doorgaans over zélf programmeren (maken) van dit soort dingen. Ik neem aan dat je dat niet van plan was? Dat haal ik namelijk niet (duidelijk) uit je TS.

Gezien het feit dat je de "kreet" ASP.Net laat vallen neem ik aan dat het over een Windows server gaat, en dan zoek je ook Windows Server Software. Daarom schop ik je topic die kant op.

[PRG] >> Windows Servers en Software

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 17-10-2006 22:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 09:34
Weleens van Gallery2 gehoord? Met 20.000 foto's zul je even moeten ordenen, maar dan heb je ook wat...