Marantz dv6600 geen beeld over HDMI

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:36
Hallo mede-forummers,

hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik ben zeer blij met mijn Marantz DV6600, en had voor het apparaat een HDMI kabel van vdHul besteld, om 'm aan te sluiten op mijn Sony LCD tv (KDL 26S2020). Zoals de titel al weergeeft, heb ik geen beeld over hdmi!
Wat heb ik al geprobeerd:

- DVD speler aansluiten met een simpel video-tulpje werkt perfect
- De HDMI kabel andersom aangesloten (voor zover ik weet heeft HDMI geen richting, maarja...t was het proberen waard)
- Zowel op de TV als in het menu van de Marantz gezocht naar de HDMI instellingen, maar bij beide geen succes.
- Ik kon bij de TV geen enkele optie in het menu vinden wat over HDMI repte...
- Bij de Marantz kon ik bij VIDEO-OUTPUT kiezen tussen SCART/COMPONENT(i)/COMPONENT(p) en dus geen HDMI...
- Als ik op de HDMI knop voor op de Marantz druk gebeurt er simpelweg niks... geen lampje, geen flikkering in het beeld...niets.

Ik hoop dat ik iets simpels over het hoofd zie en dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:29

SmidsY

hallo!?.............

Hoe zit het met hdcp ondersteuning/instelling tussen beide componenten

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• NeoPhix
Bij allebei in orde. Ik heb 'm vanavond even gecontroleerd op m'n werk (werk in de 'business') en blijkt dat de HDMI uitgang gewoon stuk is want een andere DV6600 gaf direct beeld over HDMI...
Maar bedankt voor de reactie.
Deze kan op slot, ik ga de garantie in...

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:56

Emiel1984

Made in NL

NeoPhix schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:03:
Deze kan op slot, ik ga de garantie in...
Mischien zijn er mensen wel benieuwt over hoe de garantie nu bij jouw verloopt ;) . Hoe lang je hem kwijt bent en hoe ze het uiteindelijk oplossen. Ik tenminste wel :) .

[LTS][MTS][HTS]

• NeoPhix
Dan hou ik jullie op de hoogte, ga zo langs bij de dealer waar ik 'm gehaald heb.

Verwijderd

Zo'n dure speler en dan werkt het niet 8)7

balen man |:( Daar koop je nu juist zo'n speler voor!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:04:
Zo'n dure speler en dan werkt het niet 8)7

balen man |:( Daar koop je nu juist zo'n speler voor!
Je koopt zo'n speler niet omdat hij werkt? Nouja natuurlijk ook wel, maar je koopt zo'n speler om de betere beeld en geluidskwaliteit.

• NeoPhix
Kan me wel een beetje vinden in Peter77 z'n reactie, was ook mijn eerste gedachte. Maarja, ook bij Marantz kan er wat kapot zijn/gaan.
In ieder geval goed nieuws, ik ben langsgeweest en na even getest te hebben kreeg ik meteen een ander exemplaar mee. Net even 10 minuten met open mond naar de intro van de Gladiator gekeken in 720p...genieten! 8)
Pagina: 1