Toon posts:

Medion PC met oud mobo + ATI Radeon X1600 Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb recent een nieuwe grafische kaart gekocht, en in mijn PC gebouwd. het betreft een ongeveer 2 jaar oude Medion PC, 2,8 Ghz, met 1g RAM.

Na het inbouwen en drivers installeren etc, gebeurde elke keer als ik een game opstartte het volgende: De PC rebootte na een aantal minuten, of sloot het spel af, zonder enige vorm van foutmelding. Aangezien de nieuwe kaart afzonderlijke voeding nodig heeft, dacht ik eerst dat het aan een gebrek aan voeding kon liggen, maar een zwaardere voeding heeft helaas geen effect gehad.

nu wordt er gezegd dat ik een BIOS update uit moet voeren, heeft iemand anders dit probleem gehad? en werkte een BIOS update?

Alvast bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een biosupdate is altijd wel te proberen, of het helpt of niet is dan even afwachten.

Heb je daarnaast ook de juiste drivers geinstalleerd (en je oude ook helemaal verwijdert?). Verder is het zo dat voedingen in Medion pctjes altijd net voldoen aan de eisen (er zit niet veel overhead in namelijk). Wat voor nieuwe voeding heb je er nu in hangen (en wat was de oude?).

Verwijderd

Topicstarter
ik had een 250W voeding in mijn kast, nu heb ik een 300W voeding

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:21:
ik had een 250W voeding in mijn kast, nu heb ik een 300W voeding
Ja, maar wat voor een voeding?
Ik meen dat Medion FSP gebruikt. En een 250W FSP is echt een heel pak beter dan een 300W Q-Tec of Sweex.