Hallo mensen van got, ik zat met een probleempje waar ik zo niet uit kwam.
Ik had bij de buren xp geinstalleerd nadat zij waren overgestapt op adsl. (na al die jaren eindelijk zover dat ze van het inbellen af wilden.)
Alles verder goed en wel, totdat ik bij het instellen van de email in outlook aankwam.
Inloggen op de mail via de webpagina werkt perfect, maar zodra outlook probeerd verbinding te maken krijg ik de melding dat de pop server niet akkoord gaat met de login name en password combinatie.
Bij de login naam moet er standaard altijd @wanadoo.nl achter staan. dit heb ik gecontrolleerd.
Ook gezien de naamsverandering naar orange alles @orange.nl enzo geprobeerd..
pop: pop.orange.nl / pop.wanadoo.nl
smtp: smtp.orange.nl / pop.wanadoo.nl
wachtwoord en gebruikersnaam kloppen dus wel, ze worden alleen niet geaccepteerd.
Heb het ook al in thunderbird geprobeerd met hetzelfde resultaat helaas.
Alle idee'en en suggestie's zijn welkom.
Ik had bij de buren xp geinstalleerd nadat zij waren overgestapt op adsl. (na al die jaren eindelijk zover dat ze van het inbellen af wilden.)
Alles verder goed en wel, totdat ik bij het instellen van de email in outlook aankwam.
Inloggen op de mail via de webpagina werkt perfect, maar zodra outlook probeerd verbinding te maken krijg ik de melding dat de pop server niet akkoord gaat met de login name en password combinatie.
Bij de login naam moet er standaard altijd @wanadoo.nl achter staan. dit heb ik gecontrolleerd.
Ook gezien de naamsverandering naar orange alles @orange.nl enzo geprobeerd..
pop: pop.orange.nl / pop.wanadoo.nl
smtp: smtp.orange.nl / pop.wanadoo.nl
wachtwoord en gebruikersnaam kloppen dus wel, ze worden alleen niet geaccepteerd.
Heb het ook al in thunderbird geprobeerd met hetzelfde resultaat helaas.
Alle idee'en en suggestie's zijn welkom.