Toon posts:

divx geeft alleen nog maar grijs beeld !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
me 1e divx filmpie pas probere te kijke maar de beelden skipte constant ,zelf op 640 maar nu heb ineens nog maar een grijs beeld ,en dan bedoel ik eigenlijk grijs en GEEN!? beeld ,terwijl ik 3 minuten daar nog dat fimlpie had gedraaid!

heeft er iemand enig idee ,laat het me ff weten alsjeblieft !

:(

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Misschien trap ik een open deur in maar heb je de divx codec wel geinstalleerd ?

kijk even op divx-digest.com

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• jellyshock
  • Laatst online: 28-02 08:42

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Ik denk eerder dat je instellingen met coderen niet kloppen. Welk proggie gebruik je om te coderen?

aAarGhh

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gebruik je toevallig fullscreenvideocenter van Asus en stuur je het dan direct door naar TV? Ik deed dat ook, tot ik kabelbreuk in mijn S-VHS kabel kreeg, toen alleen nog zwart-wit. Maar als andere films het wel doen... Dan moet het wat anders zijn...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

ik heb dus ook van de ene op de andere dag een grijs beeld bij het afspelen van een divx met windows media player. ik ben de wanhoop nabij en heb alles al geprobeerd :'(

Verwijderd

heeft niemand een antwoord?? ik heb bsplay, windows media player, en de codec (3.11 en 3.22) al opnieuw geinstalleerd maar ik krijg ipv een foutmelding of gewoon een zwart beeld dus een grijs beeld bij het afspelen van een divx (ja ik heb de 'run me first'gedaan) :'(:'( ik heb ook al verschillende andere divx players geprobeerd (die de codec ook installeren) maar weer krijg ik een grijs scherm. Ik wordt echt gek want eergisteren deed ie het nog goed :?

Verwijderd

i am losing my mind |:(

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 19:49 schreef p!nd@k@@s het volgende:
i am losing my mind |:(
I have lost my mind :?

• Majestic
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Wat voor videokaart heb je ?
Wat voor drivers gebruik je daarvoor ?
Wat voor OS draai je ?
Is het bij 1 DivX of bij alle ?

kortom, iets meer info.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben dus toch niet de enige!

ik heb een radeon 32mb en heb nu zo'n beetje alle drivers wel gehad. dit alles draait op ME (geloof me asl je die sys.restore d'r uit trekt vliegt'ie :) ) maar goed ik heb dusk ook een paar kleine divx filmpies geprobeerd maar tervergeefs. en zelfs toen ik gisteren nog een filmpie probeerde te downstreamen van ZDnet kreeg ik bij sommige zelfs een grijs beeld.

ik sta op het punt m'n haren uit te trekken want mischien betekend dit wel dat ik de hele boel moet re-installen! ;(

Verwijderd

Ja heb ik ook gehad!!!!!!!
er stond toevallig een 2e pc naast en toen heb ik via regedit de instellign van die pc geexporteerd (daar speelde hij hem wel goed af) en die in de 1e pc ingevoerd je kon wel weer film kijken maar moest een hele hoop instellign weer herstellen vet lang mee bezog geweest zwaar kut heb hem daarna gewooon ff geformatteerd want als die klote instelling dus aan jouw de keuze.

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 23:19 schreef Majestic het volgende:
Wat voor videokaart heb je ?
Wat voor drivers gebruik je daarvoor ?
Wat voor OS draai je ?
Is het bij 1 DivX of bij alle ?

kortom, iets meer info.
videokaart: Hercules Geforce 2 MX
drivers: Detonator 6.47 en via 4in 1 4.27
Bij alle divx'jes (asf's en avi's)

ik gebruikte de windows media player 7.0 (werkte goed) en BSPlay met de divX 3.11 codec (heb de 3.22 ook geprobeerd)Maar ik heb ook Windows Media Player 6.4 gebruikt

• The_Masterer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-01-2021
Ik heb dat probleem hier ook, is niet bij alles zo, sommige films spelen wel goed af, andere helaas grijs beeld wel geluid. Best bagger.
(heb een Asus Geforce 2 V7100 aan de monitor hangen)

ooooolreididen

• The_Masterer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-01-2021
Ik had bij BS Player ook een grijs scherm bij het afspelen van sommige films. Ik heb vervolgens via rechtermuisknop de eigenschappen van de mpeg4 video compressor opgevraagd en reset gedaan, nu weer helder beeld. Ik hoop dat dit bij jou ook helpt sterkte.

ooooolreididen

Pagina: 1