Ik heb een web-applicatie mbv het Spring Framework.
In mijn web.xml staat o.a.
Hierdoor wordt elke htm-file geforward/bewerkt door de springapp servlet. (urlMapping) Dat werkt op zich prima als je naar een gewone html-file wilt forwarden, maar ik wil gebruik maken van een (dojo) tabcontainer. Als ik op een tab klik, open ik een (soort inline) html-file. Maar hoe zorg ik ervoor dat de ik wel met Spring werk, maar alleen die (inline) html-file teruggeef?
Weet iemand hoe ik die urlMapping moet doen? (of is mijn vraag te vaag?)
In mijn web.xml staat o.a.
code:
1
2
3
4
| <servlet-mapping>
<servlet-name>springapp</servlet-name>
<url-pattern>*.htm</url-pattern>
</servlet-mapping> |
Hierdoor wordt elke htm-file geforward/bewerkt door de springapp servlet. (urlMapping) Dat werkt op zich prima als je naar een gewone html-file wilt forwarden, maar ik wil gebruik maken van een (dojo) tabcontainer. Als ik op een tab klik, open ik een (soort inline) html-file. Maar hoe zorg ik ervoor dat de ik wel met Spring werk, maar alleen die (inline) html-file teruggeef?
code:
1
2
3
4
| <div id="mainTabContainer" dojoType="TabContainer" style="width: 100%; height: 80%;" selectedTab="tab2">
<div id="tab1" dojoType="ContentPane" href="tab1.html" refreshOnShow="true" label="tab1"></div>
<div id="tab2" dojoType="ContentPane" href="tab2.html" refreshOnShow="true" label="tab2"></div>
</div> |
Weet iemand hoe ik die urlMapping moet doen? (of is mijn vraag te vaag?)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.