[Spring] servlet-mapping, werkt dat ook in frames?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:57

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb een web-applicatie mbv het Spring Framework.
In mijn web.xml staat o.a.
code:
1
2
3
4
  <servlet-mapping>
    <servlet-name>springapp</servlet-name>
    <url-pattern>*.htm</url-pattern>
  </servlet-mapping>

Hierdoor wordt elke htm-file geforward/bewerkt door de springapp servlet. (urlMapping) Dat werkt op zich prima als je naar een gewone html-file wilt forwarden, maar ik wil gebruik maken van een (dojo) tabcontainer. Als ik op een tab klik, open ik een (soort inline) html-file. Maar hoe zorg ik ervoor dat de ik wel met Spring werk, maar alleen die (inline) html-file teruggeef?

code:
1
2
3
4
    <div id="mainTabContainer" dojoType="TabContainer" style="width: 100%; height: 80%;" selectedTab="tab2">
        <div id="tab1" dojoType="ContentPane" href="tab1.html" refreshOnShow="true" label="tab1"></div>
        <div id="tab2" dojoType="ContentPane" href="tab2.html" refreshOnShow="true" label="tab2"></div>
    </div>

Weet iemand hoe ik die urlMapping moet doen? (of is mijn vraag te vaag?) :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• RSchellhorn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-02 19:54
spaceboy schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:47:
Weet iemand hoe ik die urlMapping moet doen? (of is mijn vraag te vaag?) :)
Een tweede servlet-mapping maken die matched met je html files die door je dojo worden geladen? Zo dus:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
  <servlet-mapping>
    <url-pattern>*.htm</url-pattern>
  </servlet-mapping>

<servlet-mapping>
    <url-pattern>*.html</url-pattern>
  </servlet-mapping>

offtopic:
De regelnummers in de code zijn off-by-one ? :?

[ Voor 19% gewijzigd door RSchellhorn op 17-10-2006 19:54 ]

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:57

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
RSchellhorn schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:50:
[...]

Een tweede servlet-mapping maken die matched met je html files die door je dojo worden geladen? Zo dus:
...
Aah, zo simpel? Het werkt ook nog. Sorry, ben nog niet zo thuis in Spring... :S

Maaruh, als ik dan dezelfde "springapp" servlet map, hoe kan ik dan onderscheid maken IN die servlet? Ik wil immers wat anders als actie, afhankelijk van via welke weg de request binnenkomt...

(vast hele stomme vraag) :|

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.