Hallo,
Ik ben vandaag eens begonnen wat Javascript te 'oefenen'. Ik zocht een timer-script. Ik kon geen goede vinden, dus ben ik er eentje gaan bewerken. Ik heb geen idee of ik het omslachtig doe (buiten de berekeningen om), maar het werkt
. Dacht ik
, totdat ik met Internet Explorer ging kijken, Deze geeft als error:
Regel: 9
Teken: 2
Fout: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
Code: 0
URL: http://www.theschoolcriminals.com/test.html
Mijn script is als volgt:
Is het zo dat Internet Explorer anders omgaat met de <span id=?>-dingen? Want in Firefox werkt het script gewoon. Het is trouwens niet erg als de <span id=sec>3400000</span> wegmoet, want deze wil ik toch al in de functie bouwen, ik weet alleen niet hoe dat moet. Maar daar gaat het mij (nog) niet om. Ik vraag me dus af wat er fout is volgens Internet Explorer, en waarom dat in Firefox wel werkt...
SAplayer
Ik ben vandaag eens begonnen wat Javascript te 'oefenen'. Ik zocht een timer-script. Ik kon geen goede vinden, dus ben ik er eentje gaan bewerken. Ik heb geen idee of ik het omslachtig doe (buiten de berekeningen om), maar het werkt
Regel: 9
Teken: 2
Fout: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
Code: 0
URL: http://www.theschoolcriminals.com/test.html
Mijn script is als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| <span id=sec>3400000</span>
<span id=uur></span> uur, <span id=minuten></span> minuten en <span id=seconden></span> seconden!
<script type="text/javascript">
function aftellen(){
//var inter = 3400000;
var inter = parseInt(document.getElementById('sec').innerHTML);
uren = inter / 3600;
uur = Math.floor(uren)
gehad = uur * 3600;
moetnog = inter - gehad;
minuten = moetnog / 60;
mins = Math.floor(minuten)
gehadmin = mins * 60;
moetnog2 = moetnog - gehadmin;
secs = moetnog2;
if(inter <= 0){
clearInterval(interval);
document.location.reload();
} else {
document.getElementById('sec').innerHTML=inter-1;
//var inter-1;
document.getElementById('uur').innerHTML=uur;
document.getElementById('minuten').innerHTML=mins;
document.getElementById('seconden').innerHTML=secs;
}
}
interval = setInterval('aftellen();', 1000);
</script> |
Is het zo dat Internet Explorer anders omgaat met de <span id=?>-dingen? Want in Firefox werkt het script gewoon. Het is trouwens niet erg als de <span id=sec>3400000</span> wegmoet, want deze wil ik toch al in de functie bouwen, ik weet alleen niet hoe dat moet. Maar daar gaat het mij (nog) niet om. Ik vraag me dus af wat er fout is volgens Internet Explorer, en waarom dat in Firefox wel werkt...
SAplayer